واتس‌اپ اپلیکیشن دسکتاپ خود برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک را عرضه کرد

کاربران پیام‌رسان واتس‌اپ حالا می‌توانند راه بهتری را برای استفاده از این اپلیکیشن روی رایانه‌های شخصی خود تجربه کنند. پیام‌رسان واتس‌اپ امروز با انتشار خبری عنوان کرد که نسخه ویندوز و مک اپلیکیشن خود را برای رایانه‌های دسکتاپ عرضه کرده و حالا کاربران می‌توانند آن را دانلود نموده و روی کامپیوترهای خود نصب کنند. اخبار […]

کاربران پیام‌رسان واتس‌اپ حالا می‌توانند راه بهتری را برای استفاده از این اپلیکیشن روی رایانه‌های شخصی خود تجربه کنند. پیام‌رسان واتس‌اپ امروز با انتشار خبری عنوان کرد که نسخه ویندوز و مک اپلیکیشن خود را برای رایانه‌های دسکتاپ عرضه کرده و حالا کاربران می‌توانند آن را دانلود نموده و روی کامپیوترهای خود نصب کنند.

اخبار عرضه یک اپلیکیشن دسکتاپ برای واتس‌اپ از چندی پیش نقل محافل خبری شد و ماجرا از آنجایی آغاز گشت که یک حساب کاربری شبکه‌ اجتماعی توییتر با نام @WABetaInfo با رصد کاربران مختلف این پیام‌رسان، خبر از انتشار این نسخه جدید در آینده نزدیک داده بود.

whatsapp-desktop-1400

بر اساس پست منتشر شده در وبلاگ رسمی واتس‌اپ، کار کردن با نسخه دسکتاپ بسیار شبیه با نسخه تحت وب این پیام‌رسان است؛ یعنی مانند نسخه وب نیاز خواهد بود تا یک افزونه روی گوشی‌ شما نصب شده تا مکالمات و پیام‌ها را با تلفن همراه هماهنگ کرده و همگام کند.

واتس‌اپ از قراردادن اپلیکیشن دسکتاپ خود در استورهای هر دو پلتفرم خودداری کرده و ترجیح داده تا آن را مستقیماً برای دانلود قرار دهد تا بدین گونه کار کاربران آسان‌تر شود.

گفتنی است برای استفاده از این اپلیکیشن نیاز خواهد بود تا ویندوز 8 یا بالاتر و یا OS X 10.9 و یا نسخه‌های جدیدتر این سیستم‌عامل را روی کامپیوتر شخصی خود نصب داشته باشید.

برای دانلود مستقیم نسخه دسکتاپ اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ اینجا کلیک کنید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال