همکاری کاخ سفید با برنامه های دوستیابی با هدف تشویق به واکسیناسیون

با کاهش میزان واکسیناسیون در ایالات متحده، کاخ سفید تصمیم گرفته تا طرح جدیدی را برای افزایش واکسیناسیون پیاده کند. با واکسیناسیون علاوه بر محافظت از خود و دیگران در برابر یک بیماری واگیردار، می توان به افراد واکسینه شده کمک کرد تا فرد مورد علاقه خود را پیدا کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

با کاهش میزان واکسیناسیون در ایالات متحده، کاخ سفید تصمیم گرفته تا طرح جدیدی را برای افزایش واکسیناسیون پیاده کند. با واکسیناسیون علاوه بر محافظت از خود و دیگران در برابر یک بیماری واگیردار، می توان به افراد واکسینه شده کمک کرد تا فرد مورد علاقه خود را پیدا کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تیم مسئول بیماری کووید ۱۹ در کاخ سفید در روز جمعه اعلام کرد افراد واکسینه شده در برنامه های دوستیابی در ایالات متحده می توانند از مزایای جدید این برنامه ها استفاده کنند. این app ها شامل برنامه هایی  نظیر Tinder, Bumble, Hinge, Match, OkCupid, BLK, Chispa, Plenty of Fish خواهد بود. کاخ سفید امیدوار است بتواند از طریق چنین برنامه هایی که حدود ۵۰ میلیون کاربر دارند میزان مشارکت افراد را افزایش دهد.

به عنوان مثال در برنامه تیندر کلیه کاربرانی که در پروفایل شخصی خود برچسبی را به عنوان واکسینه شده اضافه کنند می توانند سوپر لایک رایگان دریافت کنند. البته در این برنامه ها اثبات واکسیناسیون ضروری نبوده اما باید محل واکسیناسیون مشخص شود. برنامه هایی نظیر تیندر اطلاعات خود را از منابع مربوط به سایتهای واکسیناسیون مانند Vaccine.gov دریافت خواهند کرد.

مدیرعامل تیندر، جیم لانزون Jim Lanzone در این مورد گفته است: اعلام واکسینه شدن می‌تواند یک شروع تازه برای افرادی باشد که قصد دارند در این تابستان با افراد جدیدی ملاقات کنند. در OkCupid نیز واکسینه بودن می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. این شرکت می گوید افرادی که وضعیت واکسیناسیون خود را مشخص کنند ۱۴ درصد بیشتر می توانند فرد مطابق با خصوصیات مورد نظر خود را پیدا کنند. همچنین در این برنامه کاربران واکسینه شده می‌توانند ارتقای رایگان دریافت کنند. هم اکنون کلیه برنامه های شرکت کننده در طرح کاخ سفید تلاش دارند تا در امتیاز دهی به کاربران واکسینه شده مزیت های رقابتی ایجاد کنند.

کاخ سفید برای واکسیناسیون ۷۰ درصد از بزرگسالان تا تاریخ چهارم ژوئیه به این برنامه های دوستیابی فشار زیادی وارد کرده است. البته کاخ سفید برای افزایش تعداد واکسیناسیون با برخی شرکت های سرگرمی مانند NASCAR و همچنین کانال موسیقیcountry music channel CMT نیز همکاری خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال