Galaxy Tab Pro S2 سامسونگ موفق به دریافت مجوز FCC شد

تبلتی با شماره ساخت SM-W727V توسط شرکت سامسونگ توانسته تاییدیه‌ی FCC را دریافت کند. گمان می‌رود این تبلت، تبلت گلکسی تب پرو اس 2 باشد که پیش از این، تاییدیه‌ی بلوتوث را دریافت کرده بود. این تبلت 12 اینچی با پنل Super AMOLED و محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس، رزولوشن 1440 در 2166 را به کاربران تحویل […]

تبلتی با شماره ساخت SM-W727V توسط شرکت سامسونگ توانسته تاییدیه‌ی FCC را دریافت کند. گمان می‌رود این تبلت، تبلت گلکسی تب پرو اس 2 باشد که پیش از این، تاییدیه‌ی بلوتوث را دریافت کرده بود. این تبلت 12 اینچی با پنل Super AMOLED و محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس، رزولوشن 1440 در 2166 را به کاربران تحویل خواهد داد. گفته می‌شود این تبلت توسط چیپست نسل هفتم  Core i5-7200 شرکت اینتل پشتیبانی خواهد شد که پردازنده‌های آن، قدرت پردازشی 3.1 گیگاهرتزی را یدک می‌کشند. در کنار این چیپست، 4 گیگابایت رم LPDDR3 و حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی رویت شده است.

در بخش دوربین این گوشی شاهد دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین اصلی و جلو خواهیم بود. باتری با ظرفیت 5070 میلی‌آمپری وظیفه‌ی روشن نگه داشتن این تبلت را برعهده خواهد داشت و ویندوز 10 نیز به عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود این تبلت در دو نسخه‌ی متفاوت معرفی می‌شود. نسخه‌ی اول تنها مجهز به درگاه ارتباطی وای‌فای است و نسخه‌ی دوم، علاوه بر وای‌فای، اینترنت نسل چهارم را نیز در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. گمان می‌رود تبلت مورد انتظار چشم بادامی‌های کره‌ای از قلم  S Pen نیز پشتیبانی رسمی کند.

سامسونگ که حالا رسما اعلام کرده از پرچم‌دار گوشی‌های‌هوشمند خود در کنگره‌ی جهانی موبایل رونمایی نمی‌کند،‌ تصمیم دارد تا بازار تبلت‌ها را در این کنگره کمی دچار تغییر و تحول کند. علاوه بر این تبلت ویندوزی، سامسونگ تبلت اندرویدی گلکسی تب اس 3 را نیز به رخ خواهد کشید. این تبلت که از چیپست اسنپ‌دراگون 820 استفاده می‌کند از سیستم‌عامل اندروید پشتیبانی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال