تنها 10 درصد از کاربران مایل به خریداری آیفون 7 هستند

ماه مِی بود که یک منبع تایوانی اعلام کرد برای سال 2016 شرکت اپل قصد دارد 72 تا 78 میلیون واحد از گوشی‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را تولید نماید. این به آن معنا خواهد بود که شرکت اپل نسبت به فروش گوشی‌های آینده خود امیدوار بوده و ازاین رو قصد تولید تعداد […]

ماه مِی بود که یک منبع تایوانی اعلام کرد برای سال 2016 شرکت اپل قصد دارد 72 تا 78 میلیون واحد از گوشی‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را تولید نماید. این به آن معنا خواهد بود که شرکت اپل نسبت به فروش گوشی‌های آینده خود امیدوار بوده و ازاین رو قصد تولید تعداد بیشتری از این سری از آیفون‌های خود را دارد. اما با این حال خبرهای و گزارشات منتشر شده نشان می‌دهند که احتمالا گوشی‌های آیفون جدید نتوانند همانند گذشته عمکلرد درخشان خود در بازارهای فروش گوشی‌های هوشمند را تکرار نمایند.

یکی از دلایل این بدبینی این است که در واقع هم اینک هیچ خبری مبنی بر وجود یک قابلیت جدید و انقلابی از این گوشی به گوش نرسیده است. در واقع برنامه شرکت اپل بر اساس خبرها و شایعات منتشر شده تا به امروز این بوده است که از قابلیت‌های اضافی آن کاسته شود. بر مثال حذف سوکت جک 3.5 میلی‌متری یکی از آنها بوده است که به دلیل کاهش ضخامت بدنه این سری از آیفون‌ها اتخاذ شده است. از طرفی ممکن است به منظور قرارگیری باتری با ظرفیت بیشتر اپل طراحی جدیدی را بر روی بدنه این گوشی در نظر گرفته باشد. مینگ چیو کو، تحلیلگر وب‌سایت KGI Securities نیز پیش از آن اعلام کرده بود که گوشی آیفون 7 اپل هیچ گونه قابلیت جدید و انقلابی به منظور جذب مخاطبان و خریدارات نخواهد داشت.

در یک نظرسنجی که توسط وب‌سایت Quartz انجام شده است نشان می‌دهد که تنها کمتر از 10 درصد صاحبان گوشی‌های آیفون اپل در صورت عدم ارائه طراحی جدید در نسل نو آیفون‌ها، باز هم گوشی جدید این شرکت را خواهند خرید. نزدیک به 80 درصد بر این عقیده بودند که در صورت عدم ارائه طراحی جدید در آیفون‌های جدید اپل به هیچ وجه اقدام به خریداری این گوشی‌ها نخواهند کرد. از طرفی 10 درصد باقی‌مانده نیز به هیچ وجه راضی به خریداری آیفون‌های جدید اپل نبودند.

sd

از طرفی در نظرسنجی دیگری گفته شد که آیا با افزایش زمان ثبات طراحی آیفون‌ها از دو به سه سال موافق هستید یا نه؟ در این نظرسنجی 34.4 درصد از کاربران به این موضوع جواب مثبت داده بودند. در ادامه 30 درصد از آنها با این موضوع کاملا مخالف بودند. در این نظر سنجی 525 کاربر شرکت کرده بودند که البته تمامی آنها بالغ بوده و از یک یا چند گوشی آیفون برخوردار بودند. این نظرسنجی از تاریخ 21ام ژوئن تا 5ام جولای 2016 به اجرا در آمده بود.

asda

60 درصد از دارندگان گوشی‌های آیفون اپل معتقد هستند که گوشی‌های تولید شده توسط این شرکت قبل از سری آیفون 6 طراحی شده در سال 2014 از موفقیت‌های بیشتری برخوردار بودند و به همین دلیل آیفون‌های این سری را خریداری نکرده‌اند. شاید شرکت اپل بر روی همین دسته از کاربران برنامه‌ریزی کرده است تا بتواند با معرفی گوشی آیفون 7 نظر آنها را به سوی خود جلب نماید. بسیاری از این جمعیت 60 درصدی هم منتظر هستند شرکت اپل در برنامه عمده فروشی خود تغییراتی ایجاد کرده و از این رو در دهمین سالگرد تولید گوشی‌های آیفون تصمیم جدیدی را در این زمینه اتخاذ نماید.

Without-a-re-design-only-10-of-iPhone-users-are-interested-in-updating-to-the-new-model

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال