شیائومی در صدر برترین فروشندگان پاوربانک جهان قرار دارد

شرکت‌های متعددی لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند نظیر قاب، لوازم جانبی شارژر وایرلس، شارژر مورد استفاده در اتوموبیل و البته پاوربانک تولید می‌کنند. برای کاربرانی که استفاده همیشگی از گوشی‌های هوشمند دارند، پاوربانک یک وسیله ضروری به شمار می‌رود. سوالی که شاید به ذهن بسیاری از کاربران خطور کرده باشد این است که کدام شرکت سازنده […]

شرکت‌های متعددی لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند نظیر قاب، لوازم جانبی شارژر وایرلس، شارژر مورد استفاده در اتوموبیل و البته پاوربانک تولید می‌کنند. برای کاربرانی که استفاده همیشگی از گوشی‌های هوشمند دارند، پاوربانک یک وسیله ضروری به شمار می‌رود.

سوالی که شاید به ذهن بسیاری از کاربران خطور کرده باشد این است که کدام شرکت سازنده پاوربانک بیشترین تعداد پاور بانک را تاکنون به فروش رسانده است؟ جالب است اگر بدانید که پاسخ این سوال شرکت شیائومی است. این شرکت چینی دیروز نوع جدیدی پاور بانک تحت عنوان Mi PowerBank Pro معرفی کرد که این نسخه جدید دارای یک باتری 10,000 میلی‌آمپرساعتی و پورت یو اس بی نوع C و یک پوشش نرم برای محافظت از آن است. قیمت این پاوربانک 35 دلار آمریکا است.

شیائومی تا این تاریخ، 55 میلیون پاوربانک شامل شش مدل مختلف با ظرفیت‌های بین  5,000 تا 20,000 میلی‌آمپرساعت وارد بازار کرده است. گرچه ارائه برخی از انواع قدیمی پاوربانک‌های این شرکت ادامه نیافت ولی شیائومی همچنان از طریق وب سایتش (Mi Global) انواع خاصی از پاوربانک‌ها را به فروش می‌رساند.

5

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال