استفاده از کورتانا در ایکس باکس وان کینکت را میطلبد

ظاهرا مایکروسافت قرار است به زودی داشبورد کنسول بازی محبوب Xbox one را به روزرسانی کند و یکی از ویژگی‌هایی که در این بروزرسانی لحاظ خواهد شد، ادقام کورتانا در این کنسول بازی خواهد بود. علی رغم این که ردموندی‌ها در رویداد امسال E3 هیچ اشاره‌ای به Kinect نکرده‌اند اما آن طور که از شواهد […]

ظاهرا مایکروسافت قرار است به زودی داشبورد کنسول بازی محبوب Xbox one را به روزرسانی کند و یکی از ویژگی‌هایی که در این بروزرسانی لحاظ خواهد شد، ادقام کورتانا در این کنسول بازی خواهد بود.
علی رغم این که ردموندی‌ها در رویداد امسال E3 هیچ اشاره‌ای به Kinect نکرده‌اند اما آن طور که از شواهد مشخص است، برای استفاده از سرویس محبوب کورتانا در Xbox One، باید یک Kinect تهیه کرد.
مایکروسافت در یک ویدئوی تبلیغاتی جدید عنوان کرده است که سرویس کورتانا برای تشخیص گفتار کاربران نیازمند Kinect می‌باشد اما شرکت در مورد اینکه پس از به‌روزرسانی Xbox One در گام‌های بعدی، آیا با هدست می‌شود از کورتانا استفاده کرد یا خیر، هیچ‌گونه جزئیاتی را بیان نکرده است.
به نظر می‌رسد داشبورد جدید Xbox One، در این به روزرسانی دستخوش تغییراتی در زمینه سرعت و عملکرد برنامه‌های از پیش نصب شده شده است و همچنین رابط کاربری کاملاً جدیدی را به تن کرده است.
مایکروسافت یک منوی کشویی را برای دسترسی به امکاناتی نظیر لیست دوستان، پیام‌ها، اعلان‌ها و حتی سرویس کورتانا بدون خارج شدن از بازی را در این آپدیت قرار داده است. آنطور که از ظواهر امر بر می‌آید، تمام این ویژگی‌های جدید بسیار شبیه به ویندوز 10 است و در واقع شاید مایکروسافت قصد دارد ویندوز 10 را به Xbox One بیاورد.
بر طبق گزارش این بروزرسانی برای فصل پاییز سال جاری برنامه ریزی شده است ولی هنوز زمان دقیق‌تر آن اعلام نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال