عنوان محبوب XCOM برای پلی‌استیشن ویتا نیز عرضه شد

دو شرکت سونی و 2K عنوان محبوب XCOM: Enemy Unknown را برای کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا نیز عرضه کردند. این بازی که در ابتدا در سال 2012 برای کنسول‌های خانگی عرضه شد توانست محبوبیت بسیار زیادی را عرضه بگیرد. شوتر اول شخص و استراتژیک شرکت 2K با قیمت 19 دلار در پلی استیشن استور قرار گرفته و […]

دو شرکت سونی و 2K عنوان محبوب XCOM: Enemy Unknown را برای کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا نیز عرضه کردند. این بازی که در ابتدا در سال 2012 برای کنسول‌های خانگی عرضه شد توانست محبوبیت بسیار زیادی را عرضه بگیرد. شوتر اول شخص و استراتژیک شرکت 2K با قیمت 19 دلار در پلی استیشن استور قرار گرفته و کاربران از همین امروز می‌توانند این بازی را خریداری کنند.

سونی در گذشته هیچ‌گونه خبری را مبنی بر عرضه‌ی این بازی برای پلی‌استیشن ویتا منتشر نکرده بود تا اینکه آن‌ها در بخش آپدیت هفتگی وبلاگ رسمی پلی‌استیشن، این بازی را جز بازی‌های جدید پلی‌استیشن ویتا معرفی کردند.

همان‌طور که می‌دانید سونی اعلام کرده که دیگر بازی‌های انحصاری را برای پلی‌استیشن ویتا عرضه نخواهد کرد. منتشر شدن چنین بازی‌هایی از ناشران قدرت‌مند و استودیوهای بزرگ شاید بتواند همچنان پلی‌استیشن ویتا را زنده نگه دارد. به‌هر‌حال اگر شما هم از بازی‌های فعلی پلی‌استیشن ویتا خسته شده‌اید و این عنوان را تاکنون بازی نکرده‌اید پیشنهاد ما به شما این است که با خرید این بازی از آن لذت ببرید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال