Xiaomi فروش ده میلیونی پرچمدارش Mi3 را جشن می گیرد

چند روز پیش، کمپانی Xiaomi اعلام کرد که توانسته 26 میلیون گوشی هوشمند در نیمه اول سال 2014 به فروش برساند. امروز این کمپانی چینی آماردیگری را منتشرکرده است که بر اساس آن، پرچمدار این شرکت یعنی Mi3، رکورد ده میلیون فروش را از اواخر سال 2013 تا کنون زده است.  برای پاسداشت این موفقیت […]

چند روز پیش، کمپانی Xiaomi اعلام کرد که توانسته 26 میلیون گوشی هوشمند در نیمه اول سال 2014 به فروش برساند. امروز این کمپانی چینی آماردیگری را منتشرکرده است که بر اساس آن، پرچمدار این شرکت یعنی Mi3، رکورد ده میلیون فروش را از اواخر سال 2013 تا کنون زده است.

 برای پاسداشت این موفقیت نیز زیائومی ورژن طلایی Mi3  را به بازار عرضه نموده است. این گوشی هوشمند در اکثر بازرهای آسیا موجود است اما این نسخه ی طلایی رنگ تنها در چین قابل دسترس خواهد بود.

پرچمدار فعلی این شرکت چینی، گران ترین گوشی کمپانی تا کنون است اگرچه این محصول بسیار ارزان تر از پرچمداران سایر شرکت هاست. این دستگاه با قیمت حدودی سیصد دلار امکانات قابل توجهی را در اختیار مشتری می گذارد. این امکانات شامل صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزلوشن فول اچ دی، دوربین 13 مگاپیکسلی، پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون800، 2 گیگابایت حافظه رم و باتری 3050 میلی آمپری است. این تلفن هوشمند با سیستم عاملی که فرزند مود شرکت است به بازار عرضه می گردد اما MIUI را می توان با آندروید نسخه ی 4 تعویض نمود.

اندکی بعد احتمالا شرکت نسخه ای دیگر از این پرچمدار را با نام Mi3s به بازار عرضه خواهد کرد. این کمپانی پیش تر هوگو بارا که از تیم گوگل جدا شده بود را به عنوان مسئول تجارت جهانی استخدام کرد. ظاهرا سال 2014 سال موفقیت آمیزی برای زیائومیخواهد بود و ممکن است چندی بعد شاهد ورود این محصولات به بازارهای اروپا و آمریکای جنوبی نیز باشیم.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال