شیائومی در CES از گوشی Mi Mix سفید رونمایی کرد

همان‌طور که پیش از این شیائومی در رویداد CES تیزر مربوط به رنگ سفید پرچم‌دار خود را منتشر کرده بود و بارها در مورد این رنگ شایعاتی منتشر شد، امروز شیائومی از رنگ سفید Mi Mix رونمایی کرد. مشخصه‌های فنی این گوشی دقیقا همانند رنگ مشکی خواهد بود و شیائومی اعلام کرده که این گوشی […]

همان‌طور که پیش از این شیائومی در رویداد CES تیزر مربوط به رنگ سفید پرچم‌دار خود را منتشر کرده بود و بارها در مورد این رنگ شایعاتی منتشر شد، امروز شیائومی از رنگ سفید Mi Mix رونمایی کرد. مشخصه‌های فنی این گوشی دقیقا همانند رنگ مشکی خواهد بود و شیائومی اعلام کرده که این گوشی تنها در کشور چین به فروش خواهد رسید. علاوه بر این، هنوز تاریخ عرضه‌ی رسمی آن توسط شیائومی منتشر نشده است.

برخلاف تصور همگان، شیائومی هنوز از نسخه‌ی بین‌المللی این گوشی رونمایی نکرده است؛ بنابراین به جز کاربران چینی، کمتر کسی می‌تواند گوشی هوشمند Mi Mix را خریداری کند. گوشی‌هوشمند Mi Mix که یکی از پر سر و صداترین گوشی‌های‌هوشمند در سال گذشته‌ی میلادی بود، به عنوان یک گوشی با طرح کانسپت روانه بازار شد و استقبال بی‌نظیر کاربران شاید شیائومی را ترغیب به عرضه‌ی نسخه‌ی بین‌المللی آن کند. به‌هر‌حال تا به امروز که چنین اتفاقی رخ نداده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال