گوشی‌ هوشمند OnePlus 3 رسما رونمایی شد؛ نمایشگر 5.5 اینچی و رم 6 گیگابایتی

بعد از انتشار خبرها و شایعات فراوان طی چند روز اخیرا، در نهایت گوشی هوشمند OnePlus 3 به طور رسمی معرفی شد. البته جالب است بدانید که بسیاری از موارد ذکر شده و شایعات انتشار یافته در مورد این گوشی حقیقت داشته و در واقع ظاهر و مشخصات فنی آن بسیار به آن چیزی که قبلا از آن […]

بعد از انتشار خبرها و شایعات فراوان طی چند روز اخیرا، در نهایت گوشی هوشمند OnePlus 3 به طور رسمی معرفی شد. البته جالب است بدانید که بسیاری از موارد ذکر شده و شایعات انتشار یافته در مورد این گوشی حقیقت داشته و در واقع ظاهر و مشخصات فنی آن بسیار به آن چیزی که قبلا از آن می‌دانستیم شبیه است.

در حقیقت هم اینک تنها می‌توان به تایید اطلاعاتی که قبلا لو رفته‌اند پرداخت. در واقع شرکت وان پلاس در این حیطه تایید کرده است که این گوشی جدید از یک بدنه آلومینیومی که ظاهر آن بیشتر ما را به یاد گوشی‌های پرچم‌دار شرکت اچ‌تی‌سی می‌اندازد، برخودار است. البته بهتر است بدانید که ظاهر این گوشی، آن چیزی نیست که همیشه در گوشی‌های تولید شده توسط این شرکت می‌دیدیم. اما با این حال به این دلیل که گوشی‌های شرکت اچ‌تی‌سی همیشه از نظر طراحی ظاهری مورد تحسین قرار می‌گیرند، پس نمی‌توان به این گوشی نیز ایرادی وارد ساخت.

oneplus_3_8

اما از نظر مشخصات فنی، گوشی هوشمند وان پلاس 3 دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با دقت فول‌ اچ‌دی است. صفحه نمایشی که در مقایسه با رقبای خود کمی ناامید کننده به نظر می‌آید زیرا اکثر آنها هم اینک از نمایشگرهایی با دقت بالاتر QHD استفاده می‌کنند و در واقع این مورد برای آنها به یک استاندارد تبدیل شده است. اما در هر صورت میزان دقت پایین‌تر نمایشگر به افزایش دوام شارژ باتری و همچنین کاهش قیمت نهایی گوشی و مقرون به صرفه بودن آن کمک شایانی خواهد کرد. بنابراین این موضوع برای تولیدات این شرکت کاملا قابل قبول خواهد بود. اما از نظر سخت‌افزاری بهتر است بدانید که وان پلاس 3 به یک تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام به همراه میزان حافظه رم شش گیگابایت مجهز است.

[aparat]http://www.aparat.com/v/rqRxd[/aparat]

قبلا در خبرها و شایعاتی شنیده بودیم که نسل بعدی گوشی گلکسی نوت سامسونگ از میزان حافظه رم شش گیگابایتی برخودار خواهد بود اما هم اینک می‌بینیم که گوشی وان پلاس 3 آن را شکست داده و زودتر به این میزان از حافظه رم دست پیدا کرده است. دوربین اصلی این گوشی دارای حسگری با دقت 16 مگاپیکسل بوده که البته از هر دو فناوری سیستم لرزشگیر اپتیکال و همچنین  سیستم لرزشگیر الکترونیکی نیز در این بخش برخودار است. دوربین سلفی این گوشی نیز دارای حسگر 8 مگاپیکسلی در درون خود است. از نظر قیمتی این گوشی 399 دلار ارزش‌گذاری شده است و فروش آن از همین امروز شروع شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال