مشخصات فنی گوشی Redmi 4 شیائومی به بیرون درز کرد

هفته گذشته اپراتور چینی China Mobile به صورت رسمی دو مدل از فبلت ارزان Redmi Note 4 شیائومی را معرفی کرد. تا زمان رونمایی از این دو گوشی، اعتقاد عموم بر این بود که گوشی Redmi 4 شیائومی نیز در کنار برادر بزرگتر خود شناخته خواهد شد، ولی این قضیه به حقیقت نپیوست. این دستگاه […]

هفته گذشته اپراتور چینی China Mobile به صورت رسمی دو مدل از فبلت ارزان Redmi Note 4 شیائومی را معرفی کرد. تا زمان رونمایی از این دو گوشی، اعتقاد عموم بر این بود که گوشی Redmi 4 شیائومی نیز در کنار برادر بزرگتر خود شناخته خواهد شد، ولی این قضیه به حقیقت نپیوست. این دستگاه که در حدود یک ماه قبل در پایگاه بنچمارک Geekbench ظاهر شده بود دارای سیستم روی چیپ اسنپ‎دراگون 625 کوالکام به همراه 3 گیگابایت رم بود و حالا دستگاهی تحت تایید سازمان TENAA قرار گرفته است که از یک چیپست جایگزین بهره می‎برد.

گوشیXiaomi Redmi 4  با داشتن شماره‎مدل 201606، ظاهرا در کنار مدل نقره‎ای دارای مدلی به رنگ طلایی نیز خواهد بود. همان‎طور که در تصویر این گوشی در بالا می‎توانید مشاهد کنید، طراحی این گوشی بسیار مشابه با نمای بیرونی گوشی Redmi Note 4 است یعنی خطوط آنتن و موقعیت دوربین به همان صورت است. البته باید اشاره داشت ظاهر فبلت Redmi Note 4 به این با کیفیتی نیست.

در توافق با فرضیات قبلی، از یک نمایشگر 5 اینچی، با دقت فول‎ اچ‎دی استفاده خواهد شد. اگر این گفته صحت داشته باشد باید گفت شاهد آپگرید خوشایند پنل‎های نمایش سری گوشی‎های Redmi 3s 5 اینچی هستیم که دقتی برابر با 720 در 1280 داشتند. پردازنده‎ی این گوشی احتمالا Helio P10 شرکت مدیاتک با داشتن سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتز است گرچه باید صبر کرد و دید آیا یک مدل از این گوشی با داشتن چیپست اسنپ‎دراگون 625 تولید خواهد شد یا نه.

گوشی Redmi 4 بایستی دارای 3 گیگابایت رم، حافظه‎ی داخلی 32 گیگابایتی و به ترتیب دوربین‎های 8 و 13 مگاپیکسلی در جلو و عقب باشد، باتری این گوشی نیز ظرفیتی برابر با 4000 میلی‎آمپر ساعت خواهد داشت. لیست مشخصات فنی مطرح شده در سازمان TENNA اشاره به یک پورت IR نیز می‎کند که با توجه به این‎که Redmi 3 نیز این قابلیت را داشت، استفاده از آن جای شگفتی ندارد. تصویری که از پشت این گوشی به بیرون درز شده نشان از حضور یک حسگر اثرانگشت در پشت دارد. همان‎طور که می‎توان حدس زد نیز سیستم‎عامل این گوشی اندروید مارشملو 6.0 است.

چون این گوشی مورد تایید سازمان مذکور قرار گرفته است، انتظار داریم به زودی شاهد معرفی رسمی آن باشیم.

تصاویر درز شده به بیرون از این گوشی را در زیر می‎توانید مشاهد کنید

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال