گوشی Redmi 4 شیائومی با چیپست Helio X20 به میدان خواهد آمد

سری گوشی‎های Redmi شرکت شیائومی اخیرا در بازار اندروید عنوان یکی از جذاب‎ترین گوشی‎ها را به خود اختصاص داده‎اند. ترکیب قیمت خوب با عملکرد و طراحی عالی باعث شده این گوشی‎ها محصولی وسوسه‎انگیز برای هر فردی باشد که واقعا می‎تواند یکی از آن‎ها را خریداری کند. گوشی Redmi 2 در آخرین نمایشگاه MWC عنوان بهترین […]

سری گوشی‎های Redmi شرکت شیائومی اخیرا در بازار اندروید عنوان یکی از جذاب‎ترین گوشی‎ها را به خود اختصاص داده‎اند. ترکیب قیمت خوب با عملکرد و طراحی عالی باعث شده این گوشی‎ها محصولی وسوسه‎انگیز برای هر فردی باشد که واقعا می‎تواند یکی از آن‎ها را خریداری کند.

گوشی Redmi 2 در آخرین نمایشگاه MWC عنوان بهترین گوشی‎هوشمند زیر 100 دلار را  به خود اختصاص داد و واقعا هم در بازار موفقیت عظیمی برای شرکت شیائومی به ارمغان آورد.

گوشی Redmi 3 در قالب سه مدل به بازار ارائه شد، مدل اصلی با چیپست اسنپ‎دراگون 616، 2 گیگابایت رم و حافظه‎ی داخلی 16 گیگابایتی، مدل Redmi 3 Pro با در اختیار داشتن 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه‎ی داخلی و یک سنسور اثرانگشت و مدل جدید یعنی گوشی Redmi 3s با چیپست اسنپ‎دراگون 430 و حفظ 3 گیگابایت رم و اسکنر اثرانگشت.

حالا به نظر می‎رسد که شرکت شیائومی مشتاق است که جذاب بودن سری گوشی‎های Redmi خود را تا جای ممکن با ارائه‎ی مدل Redmi 4 حفظ کند. تصویری که از این گوشی به بیرون درز یافته نشان از این دارد که در این گوشی از چیپست Helio X20 شرکت مدیاتک با یک پردازنده‎ی 10 هسته‎ای استفاده خواهد شد، در تصویر زیر عنوان Redmi 4 در انتها به چشم می‎خورد.

گوشی Redmi 4 شیائومی با چیپست Helio X20 به میدان خواهد آمد

اگرچه هنوز جزئیات دیگری مطرح نشده است ولی اگر بتوانیمبه این لیست استناد کنیم و از سابقه‎ی گوشی‎های Redmi با خبر باشیم، این گوشی به احتمال قریب به یقین از فلز ساخته می‎شود و یک صفحه‎ی نمایش متوسط (5 اینچی یا کمی بزرگ‌تر) خواهد داشت.

گوشی Redmi 4 تا سال بعد وارد بازار نخواهد شد، ولی شرکت شیائومی به احتمال زیاد ساخت آن را شروع کرده است، بنابراین این تصویر به بیرون درز پیدا کرده شما را متعجب زده نخواهد کرد. یقینا در روزهای آتی اخبار بیشتری از ما در رابطه با گوشی Redmi 4 خواهید شنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال