گوشی Redmi 4 شیائومی از باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد

پس از عرضه گوشی Redmi 3 شرکت شیائومی در ماه ژانویه، به نظر می‌رسد که نسل بعدی این گوشی یعنی Redmi 4 خیلی زود توانسته است مجوزهای لازم را کسب کند. خبرهای رسیده از منابع معتبر چینی حکایت از این امر دارند که این گوشی مجهز به نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسلی خواهد […]

پس از عرضه گوشی Redmi 3 شرکت شیائومی در ماه ژانویه، به نظر می‌رسد که نسل بعدی این گوشی یعنی Redmi 4 خیلی زود توانسته است مجوزهای لازم را کسب کند.

خبرهای رسیده از منابع معتبر چینی حکایت از این امر دارند که این گوشی مجهز به نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسلی خواهد بود. همچنین سنسور 13 مگاپیکسلی به همراه فلاش دوگانه در پشت گوشی  و به عنوان دوربین اصلی در حالی خودنمایی می‌کند که دوربین سلفی جلو همچون نسل قبلی 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

 

ظاهراً گوشی Redmi 4 شیائومی یک چیپست اسنپ‌دراگون 8 هسته‌ای را در قلب خود خواهد داشت. هرچند هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که این چیپست کدام‌یک از محصولات شرکت کوالکام خواهد بود اما احتمال می‌رود که شیائومی در گوشی جدید خود از چیپست اسنپ‌دراگون 430 استفاده نماید. علاوه بر این گوشی Redmi 4 دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بوده و از باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد. گفته شده که بدنه این گوشی فلزی است و در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و طلایی عرضه خواهد شد.

قیمت این گوشی چیزی حدود 190 دلار تخمین زده شده که دو برابر نسل قبلی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال