شیائومی در روز اول عرضه Mi 4S بیش از 20 هزار دستگاه از این گوشی را فروخته است

شرکت بزرگ و محبوب شیائومی ماه گذشته میلادی از گوشی هوشمند Mi 4S رونمایی کرده و از اوایل هفته جاری هم نیز فروش این دستگاه را در کشور چین آغاز کرده است. حال بر اساس گزارشات منتشر شده از رسانه‌های چینی، بیش از 200 هزار دستگاه از این گوشی در همان روز اول عرضه، به‌فروش […]

شرکت بزرگ و محبوب شیائومی ماه گذشته میلادی از گوشی هوشمند Mi 4S رونمایی کرده و از اوایل هفته جاری هم نیز فروش این دستگاه را در کشور چین آغاز کرده است. حال بر اساس گزارشات منتشر شده از رسانه‌های چینی، بیش از 200 هزار دستگاه از این گوشی در همان روز اول عرضه، به‌فروش رسیده است.

شرکتی چینی‌تبار شیائومی هنوز هیچ آمار و ارقام رسمی را در این رابطه ارائه نداده است؛ اما با این حال یکی از خرده‌فروش های محلی گزارش داده است که Mi 4S در روز نخست بیش از 110 هزار دستگاه فروش داشته، 50935 دستگاه به صورت آنلاین فروخته شده و اضافه بر آن 64853 دستگاه از این گوشی هم از طریق کانال‌های آفلاین به فروش رسیده است.

بر اساس این آمار و با یک جمع ساده می‌توان به راحتی دریافت که این گوشی ییش از 200 هزار دستگاه فروش داشته است؛ البته باید توجه داشت که این خرده‌فروش محلی تنها فروشنده این گوشی نبوده وقطعا فروشندگان دیگری هم وجود داشته‌اند. گفتنی است این گوشی قیمتی در حدود 260 دلار داشته و در رنگ‌های مشکی، سفید، طلایی و صورتی به بازار عرضه شده است.

شایان ذکر است که Mi 4S دارای نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 بوده و از یک چیپست اسنپ‌دراگون 808 به همراه 3 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایتی حافظه داخلی قابل ارتقا، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، باتری 3260 میلی‌آمپرساعتی، درگاه یواس‌بی تایپ C، و حسگر اثر انگشت برخوردار است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال