احتمال معرفی ساعت هوشمند شیائومی در رویداد سوم آذر

شرکت شیائومی در حال برنامه‌ریزی به منظور برگزاری مراسمی رسمی طی چند روز آینده است. طی شایعات منتشر شده این شرکت چینی قرار است با دست پُر در این رویداد حاضر شود. معرفی یک تلفن هوشمند به همراه یک تبلت در کنار اولین ساعت هوشمند این شرکت، از جمله این موارد خواهند بود. بر اساس […]

شرکت شیائومی در حال برنامه‌ریزی به منظور برگزاری مراسمی رسمی طی چند روز آینده است. طی شایعات منتشر شده این شرکت چینی قرار است با دست پُر در این رویداد حاضر شود. معرفی یک تلفن هوشمند به همراه یک تبلت در کنار اولین ساعت هوشمند این شرکت، از جمله این موارد خواهند بود.

بر اساس گزارشات دریافت شده از یک افشا کننده چینی به نام Leaksfly، این کمپانی در حال برنامه‌ریزی به منظور معرفی یک ساعت هوشمند در طی این مراسم می‌باشد. در این خبر، از اطلاعات جزئی دیگری حرفی به میان آورده نشده است. البته جالب است بدانید که این اولین باری است که در مورد ساخت و معرفی یک ساعت هوشمند از سوی شرکت شیائومی چیزی شنیده می‌شود. علاوه بر آن، خبر‌های منتشر شده حاکی از آن است که این گجت جدید به بدنه‌ای فلزی و برس خورده و با طراحی بسیار زیبا مجهز بوده و قرار است یک محصول بسیار باکیفیت و حرفه‌ای باشد. پوشیدنی جدید شیائومی از نسخه اصلاح شده رابط کاربری انحصاری این شرکت با نام MiUI استفاده خواهد کرد.

همانطور که می‌دانید این شرکت به تازگی از نسل دوم دست‌بند‌های هوشمند خود با نام Mi Band رونمایی به عمل آورد. این گجت جدید تنها 15 دلار قیمت داشته و دارای یک حسگر تشخیص دهنده ضربان قلب به همراه طراحی ضد آب می‌باشد. این محصول جدید از هر دو سیستم عامل اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند. به احتمال زیاد ساعت هوشمند جدید شیائومی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های Mi Band این کمپانی به همراه مواردی افزوده‌تر بهره‌مند خواهد بود. از هم اکنون کنجکاو و منتظر هستیم تا ببینیم این شرکت چینی چگونه رابط کاربری خود را به جهت استفاده در این ساعت هوشمند (بر روی یک نمایشگر بسیار کوچکتر) تغییر و تطبیق خواهد داد.

البته در نهایت باید گفت که تمامی این گفته در حد شایعه می‌باشند و ممکن است بسیاری از آنها در پایان به حقیقت نپیوندند. اما در هر حال می‌بایست منتظر بود و دید که شرکت شیائومی در آینده طی مراسم رسمی خود از چه محصولات جدیدی رونمایی به عمل خواهد آورد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال