آگهی کسب و کارها

خرید ساعت هوشمند صفحه گرد در سال 2023 فراتر از انتظار بود!

هم اکنون که در اواخر سال 2023 قرار داریم اکثر شرکت‌های بزرگ و پرآوازه دنیا مانند سامسونگ، هواوی و غالب برندهای زیر مجموعه شیائومی در آمار فروش خود متوجه استقبال بی‌نظیر کاربران و فروش بیشتر ساعت های هوشمند صفحه گرد نسبت به ساعت‌هایی که دارای نمایشگری مستطیل یا مربعی شکل هستند، شدند. حدس و گمان‌ها […]

هم اکنون که در اواخر سال 2023 قرار داریم اکثر شرکت‌های بزرگ و پرآوازه دنیا مانند سامسونگ، هواوی و غالب برندهای زیر مجموعه شیائومی در آمار فروش خود متوجه استقبال بی‌نظیر کاربران و فروش بیشتر ساعت های هوشمند صفحه گرد نسبت به ساعت‌هایی که دارای نمایشگری مستطیل یا مربعی شکل هستند، شدند. حدس و گمان‌ها بر آن است که چون ساعت هوشمند صفحه گرد شباهت زیادی به ساعت‌های کلاسیک دارد و مخاطب تنها با تغییر بند و تصویر صفحه نمایشگر آن می‌تواند ساعت خود را با هر استایلی هماهنگ کند؛ ما شاهد چنین استقبالی بوده‌ایم.

بنابراین، می‌توان نتیجه گرفت یکی از دلایلی که تقاضای خرید ساعت هوشمند صفحه گرد را به شدت بالا برده هماهنگی آن با اکثر استایل‌هاست. افرون بر این موضوع ساعت‌های صفحه گردی که امسال منتشر شدند مانند گلکسی واچ 6 سامسونگ قابلیت‌های خارق‌العاده‌ای چون سنسور اندازه گیری دمای بدن، محیط و حتی دمای آب و جامدات دارد.

در ادامه به معرفی و بررسی مشخصات و قیمت ساعت هوشمند صفحه گرد در انواع برندها پرداخته‌ایم تا اگر قصد خرید یک ساعت هوشمند باکیفیت را دارید، بهترین انتخاب را داشته باشید.

گلکسی واچ 6 کلاسیک سامسونگ، بهترین ساعت هوشمند صفحه گرد سال

گلکسی واچ 6 کلاسیک جدیدترین و پیشرفته‌ترین ساعت هوشمند سامسونگ در سال‌های اخیر بوده که نسبت به قابلیت‌های ارائه شده در آن ارزش خرید بسیار بالایی دارد. از پیشرفت‌هایی که صفحه نمایش گرد گلکسی واچ 6 نسبت به نسل قبلی خود داشته حاشیه نازک آن و در نتیجه بزرگ‌تر شدن نمایشگر است. همچنین، سامسونگ جدیدترین ساعت خود را در دو نسخه معمولی و کلاسیک روانه بازار کرده که علاوه بر قیمت‎‌‌های متفاوت ویژگی‌های منحصر به فرد خود را نیز دارند. در ادامه به بررسی ارزش خرید گلکسی واچ 6 کلاسیک پرداخته شده است.

این ساعت هوشمند صفحه گرد علاوه بر پشتیبانی از تصاویر و طرح‌های بی‌شمار و بندهای متنوع، نرخ روشنایی معادل با 2000 نیت داشته که در نتیجه آن می‌توانید اطلاعات مورد نیاز خود را در فضاهای بسیار روشن با وضوح بالا ببیند. در اطراف نمایشگر گلکسی واچ 6 کلاسیک ما شاهد یک صفحه لغزان هستیم که علاوه بر زیبایی به شما قابلیت مدیریت اطلاعات و برنامه‌ها را بدون استفاده از صفحه تمام لمسی می‌هد. از طرفی رابط کاربری، سنسورها و پردازنده این ساعت هوشمند سامسونگ نیز دستخوش تغییرات شده و ارتقا یافته است. برای مثال پردازنده Exynos W930 که به عنوان مغز متفکر گلکسی واچ 6 کلاسیک در حال کار است، می‌تواند اطلاعات جمع آوری شده توسط سنسورها را دقیق‌تر بررسی کرده و بازی‌های بیشتری را اجرا کند.

در ستایش این ساعت هوشمند صفحه گرد جذاب باید گفت، درون بدنه آلومینیومی و ضد آب خود حسگر اپتیکال ضربان قلب، حسگر آنالیز امپدانس بیوالکتریک، حسگر الکتریکی (ECG)، حسگر اینفرارد برای اندازه‌گیری دمای پوست، بلندگوی با کیفیت برای گوش سپردن به موزیک موردعلاقه و یک باتری قدرتمند 425 میلی‌آمپر ساعتی که تا سه روز شما را از شاژر مجدد ساعت خود بی‌نیاز می‌کند، ارائه شده است. همچنین سامسونگ برای محافظت از نمایشگر این ساعت هوشمند خود از نوعی کریستال یاقوت کبود بهره برده که تا 60 درصد آن را نسبت به نسل‎‌های قبلی در برابر ضربه و خط‌وخش مقاوم کرده است.

امیزفیت GTR4، یک ساعت هوشمند صفحه گرد ورزشی

به طور کلی امیزفیت یکی از برندهای زیر مجموعه شیائومی بوده که بیشتر تمرکز خود را بر روی ارائه ساعت های هوشمندی که سنسورهای بسیار دقیقی دارند و حالت‌های ورزشی متنوعی را پشتیبانی می‌کنند معطوف کرده است. اما امیزفیت GTR4 یک ساعت هوشمند صفحه گرد از این برند محسوب می‌شود که علاوه بر سنسورها و برنامه‌های ورزشی پیشرفته ساختار بسیار جذابی داشته و به واسطه بندها و تصاویر صفحه نمایش بسیار متنوعی که برای آن ارائه شده، شما می‌توانید با خرید این ساعت هوشمند، آن را در انواع موقعیت ها مانند موقعیت‌های رسمی یا ورزشی و حتی به صورت روزمره استفاده کنید.

از ویژگی‌هایی که ارزش خرید ساعت هوشمند GTR4 را بالا برده گواهی ضد آب 5 ATM و نمایشگر AMOLED آن است که توانایی نمایش اطلاعات و تصاویر را با وضوحی معادل با 466 در 466 پیکسل داشته و به واسطه پوشش شیشه سکوریت صفحه نمایش، اثر انگشت روی آن به جا نمی‌ماند و نور را منعکس نمی‌کند. از شعارهای تبلیغاتی که امیزفیت برای این ساعت خود به کار برده این است: “تنها با یک کلیک، از ضربان قلب، مقدار اکسیژن خون و میزان استرس روزانه خود مطلع شوید”. همچنین این ساعت هوشمند شیائومی از دو سیستم عامل اندروید و ios پشتیبانی می‌کند و شما با هر مدل گوشی می‌توانید از آن استفاده کنید.

امیزفیت GTR4 توسط یک باتری 475 میلی‌آمپر ساعتی پشتیبانی می‌شود که تنها با دو ساعت شارژ می‌تواند، 14 روز تمام امکاناتش را در اختیارتان بگذارد. در کنار تمام امکانات و قابلیت‌هایی که گفت شد، شما با خرید ساعت هوشمند صفحه گرد GTR4 دستیار هوشمند الکسا را نیز برای همیشه در کنار خود خواهید داشت که در انجام کارهای روزانه می‌تواند کمک‌کننده باشد.

ایمیکی TG1، یک ساعت هوشمند صفحه گرد پرطفدار

ایمیکی TG1 نیز یک ساعت هوشمند شیائومی محسوب می‌شود، چراکه شرکت ایمیکی یکی از زیر مجموعه‌های این ابر کمپانی است. این ساعت هوشمند صفحه گرد به دلیل طراحی و البته قیمت خوبش یکی از محصولات پرطرفدار در ایران محسوب می‌شود. این که تا اینجای نوشته همراه ما بودید نشان دهنده علاقه شما یا شاید تمایلتان به خرید ساعت هوشمند صفحه گرد است و اگر محصولاتی که تا کنون معرفی شد نظرتان را جلب نکردند، به شما قول می‌دهم ایمیکی TG1 با طراحی و قیمت بسیار خوبش شما را جذب خود می‌کند.

طراحی بدنه و صفحه نمایش این ساعت هوشمند شباهت زیادی به گلکسی واچ دارد. بنابراین، خیالتان از نظر زیبایی راحت باشد. از طرفی ایمیکی TG1 به واسطه بدنه مقاوم آلومینیومی خود توانسته گواهی ضد آب IP68 بگیرد و چون ساخت ارگونومیکی دارد در استفاده طولانی مدت دسته شما را خسته یا اذیت نمی‌کند، در مجموع ابعاد این محصول معادل با 10.6*45.3*256 میلی‌متر است و چون قفلی مغناطیسی داشته و در رنگ‌های بسیار متنوع عرضه شده، مناسب خانم‌ها و آقایان در تمام سنین است. با خرید ساعت صفحه گرد TG1 نه تنها استایل خود را کامل می‌کنید، بلکه دستیاری در کنار شما قرار می‌گیرد که به شما در پاسخ به تماس‌ها و انجام امور از یاد رفته کمک می‌کند.

از ویژگی‌های برجسته این ساعت هوشمند پشتیبانی از زبان فارسی و دو سیستم عامل اندروید و ios است؛ به واسطه این قابلیت‌ها، فارغ از اینکه مدل گوشی شما چیست، می‌توانید تمام پیام‌ها و اعلانات خود را به صورت صحیح دریافت نمایید و به آسان‌ترین روش ممکن به آن‌ها پاسخ دهید. ساعت هوشمند ایمیکی TG1 از نظر حسگرها نیز چیزی کم نداشته و می‌تواند اطلاعاتی چون فشار خون و ضربان قلب را در اختیار شما بگذارد و با تحلیل وضعیت خوابتان شما را در شروع روزی شاداب‌تر یاری کند.

تی سی اچ Z40، ساعت هوشمند صفحه گرد تا 2 میلیون

یک ساعت هوشمند صفحه گرد اقتصادی اما همه کاره! تی سی اچ Z40 ساعتی که به استایل شما زیبایی می‌بخشد، در تناسب اندام کمکتان می‌کند و امکان برقرای تماس‌ و پیامی آسان و لذت بخش را فراهم می‌کند. حالا شما به من بگویید این ساعت هوشمند همه کاره هست یا نه؟ در ادامه با من همراه باشید تا بیشتر مشخصات آن را بررسی کنیم و اگر قصد خرید دارید و قیمت ساعت هوشمند تی سی اچ Z40 را می‌خواهید بدانید به سایت جی‌جی‌مو سر بزنید.

برای شمایی که به استایل خود اهمیت می‌دهید، تی سی اچ Z40 با پشتیبانی از بیش از 100 نوع صفحه نمایشگر و انواع بندها می‌تواند به خوبی انتظار شما بر آورده کند. جنس بدنه این محصول از آلومینیوم بوده که درون خود یک اسپیکر، بلندگو، باتری قدرتمند و حسگرهایی با دقت بالا جای داده است. این ساعت هوشمند به گونه‌ای ساخته شده که شما در هر شرایطی بتوانید از آن استفاده کنید. برای مثال تی سی اچ Z40 با وزن 48 گرم و ابعاد 247*45*11 میلی‌متر هنگام ورزش کردن دست شما را اذیت نخواهد کرد و به خوبی می‌تواند وضعیت بدن شما را آنالیز کند.

از نکات مهمی که در هنگام خرید ساعت هوشمند باید به آن توجه کنید نوع نمایشگر و وضوح تصویر آن است. چراکه، اگر صفحه نمایش از نرخ روشنایی بالایی برخوردار نباشد یا جنس خوبی نداشته باشد در فضاهای بسیار روشن مانند نور روز، تصاویر و اطلاعات به خوبی نمایش داده نخواهند شد. اما خیالتان از ساعت هوشمند صفحه گرد Z40 راحت باشد چون نمایشگر آن از نوع AMOLED است که یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود و وضوحی معادل با 466 در 466 پیکسل دارد.

در نهایت در صورتی که تمایل به خرید ساعت هوشمند در این بازه قیمتی دارید و می‌خواهید سایر گزینه‌های خود را بررسی نمایید، به شما مطالعه نوشته راهنمای خرید ساعت هوشمند تا 2 میلیون را نیز توصیه می‌کنیم.

کیسلکت K11 Pro، یک ساعت هوشمند صفحه گرد ضد آب

آخرین محصولی که در لیست بهترین نامزدهای ساعت هوشمند صفحه گرد قرار می‌گیرد و توانسته آمار فروش خوبی را به خود اختصاص دهد ساعت کیسلکت K11 Pro است. این محصول یکی از ارزان‌ترین و با کیفیت‌ترین ساعت‌های هوشمندی‌ست که در این نوشته معرفی شده‌است. با وجود آنکه این ساعت مانند دیگر محصولات قابلیت مکالمه ندارد، اما 70 حالت ورزشی متفاوت را پشتیبانی می‌کند و حسگرهای دقیقی دارد.

برای مثال هنگامی که شما شروع به ورزش کردن می‌کنید این ساعت توسط سنسورهای پایش ضربان قلب و اکسیژن خون، نوع ورزش شما را تشخیص داده و در هر لحظه اطلاعات مفیدی را در اختیارتان می‌گذارد تا نسبت به وضعیت بدن خود آگاهی لازم و کافی داشته باشید. از ویژگی‌های خوب این ساعت هوشمند می‌توان به باتری 330 میلی آمپر ساعتی آن اشاره کرد که تنها با دو ساعت شارژ در صورت استفاده معمول تا یک هفته شما را از شارژ مجدد بی‌نیاز می‌کند.

حرف آخر

اگر میل و سلیقه شما هم، توجهتان را به سوی ساعت های هوشمند صفحه گرد کشانده‌است، احتمالاً تا این لحظه توانسته‌اید از میان گزینه‌های معرفی شده، که گلچین ساعت‌های هوشمند صفحه گرد بازار محسوب می‌شوند، ساعت آینده خود را انتخاب کنید. اما برای یک خرید موفق، علاوه بر انتخاب محصول مناسب، برگزیدن یک فروشگاه معتبر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. فروشگاه اینترنتی موبایل و لوازم جانبی جی‌جی‌مو یکی از فروشگاه‌های مورد تایید در این زمینه‌است که به تنوع بالای محصولات و قیمت‌های بسیار مناسبش شناخته شده است.

salb-techna