کنفرانس مطبوعاتی شیائومی 6 مردادماه برگزار می‌شود

آیا نسبت به گوشی‎هایی که شرکت شیائومی ممکن است در آستین برای رونمایی داشته باشد هیجان‎ زده‎اید؟ اگر صحیح است، ممکن است نسبت به این‎که بدانید این شرکت در روز 6 مرداد یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار می‎کند، علاقه‎مند باشید و انتظار می‎رود که آن‎ها این هفته شروع به فروش بلیط‎های این کنفرانس کنند که در […]

آیا نسبت به گوشی‎هایی که شرکت شیائومی ممکن است در آستین برای رونمایی داشته باشد هیجان‎ زده‎اید؟ اگر صحیح است، ممکن است نسبت به این‎که بدانید این شرکت در روز 6 مرداد یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار می‎کند، علاقه‎مند باشید و انتظار می‎رود که آن‎ها این هفته شروع به فروش بلیط‎های این کنفرانس کنند که در حدود 30 دلار قیمت دارد.

حرکت جالبی از سوی این شرکت است چون در کنفرانس‎های مطبوعاتی معمولا اعضای رسانه حضور دارند ولی در رابطه با شیائومی این کنفرانس‎ها ظاهرا راهی برای حضور طرفداران و پشتیبانی آن‎ها است. به هرحال، مشخص نیست که کنفرانس مطبوعاتی شیائومی در رابطه با چه چیزی خواهد بود. احتمال این وجود دارد که این شرکت به معرفی گوشی‎های جدیدی بپردازد.

بعضی‎ها نیز معتقد هستند که شیائومی امکان دارد گوشی جدید سری ارزان‎قیمت ردمی را معرفی کند که به احتمال زیاد امکان آن وجود خواهد داشت. گرچه، احتمال دیگر این است که ممکن است یک گوشی رده‎بالای پرچم‎دار معرفی شود. در اخبار قبلا به استحضار شما رساندیم که این شرکت چینی قصد معرفی یک گوشی‎هوشمند 600 دلاری دارد، خبری که کمی برای این شرکت غیرعادی است چون محتویات سبد محصولات آن‎ها زیر این مقدار است.

به خوبی احتمال این وجود دارد که در این رویداد از این دستگاه مورد نظر رونمایی شود، گرچه تنها این یک فرضیه‎ی محض است بنابراین نباید نسبت به آن زیاد امیدوار بود. در هر حال ما فقط کمتر از 2 هفته با کنفرانس مطبوعاتی شیائومی فاصله داریم بنابراین جزئیات بیشتری تا آن موقع در اختیار شما خواهیم گذاشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال