شیائومی گوشی های جدید را با شارژر ۱۵۰ واتی عرضه خواهد کرد

گزارش‌های منتشر شده نشان می دهد اکنون شیائومی روی شارژر ۱۵۰ واتی تمرکز کرده است و قصد دارد در آینده گوشی های جدید خود را با این شارژر جدید عرضه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی تلاش دارد تا از طریق فناوری های جدید و محصولات مختلف طرفداران خود را حفظ […]

گزارش‌های منتشر شده نشان می دهد اکنون شیائومی روی شارژر ۱۵۰ واتی تمرکز کرده است و قصد دارد در آینده گوشی های جدید خود را با این شارژر جدید عرضه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی تلاش دارد تا از طریق فناوری های جدید و محصولات مختلف طرفداران خود را حفظ کند. این شرکت معروف چینی بارها با تمرکز روی شارژرهای بالاتر به دنبال جابجایی مرزهای فناوری در گوشی های هوشمند بوده است.

طبق گزارشی که جی‌اس‌ام آرنا منتشر کرده است شیائومی آزمایش‌های اولیه روی شارژر ۱۵۰ واتی را به پایان رسانده و خود را برای معرفی این شارژر جدید آماده کرده است. پیش از این نیز خبرهایی در رابطه با این فناوری منتشر شده بود و حتی برخی کاربران از پشتیبانی گوشی های هوشمند ریلمی که در سال جدید عرضه می شوند به این شارژر ۱۵۰ واتی خبر داده بودند.

 البته در این گزارش جزئیات این شارژر ارائه نشده و هنوز مشخص نیست شیائومی چه زمانی را برای معرفی این فناوری در نظر گرفته است. اما در صورتیکه این دستگاه در مرحله نهایی قرار داشته باشد به زودی زمان معرفی آن فرا می رسد. گوشی بعدی شیائومی میکس ۵ خواهد بود که احتمالاً بزودی با فناوری‌های پیشرفته عرضه می‌شود. احتمال دارد این شارژر ۱۵۰ واتی نیز همراه با این گوشی پیشرفته معرفی شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال