31 مارس منتظر معرفی محصولات جدید Xiaomi باشید

این روزها کمپانی چینی Xiaomi، طیف محصولات تولیدی خود را افزایش داده و پس از عرضه‌ی تلفن‌های هوشمند، حالا در حال تولید ساعت هوشمند، هدفون، تلویزیون، ستاپ‌باکس اندروید، باتری و دستبندهای سلامتی می‌باشد و در مراسمی که سی‌و‌یکم مارس، یعنی سه روز دیگر برگزار خواهد کرد، قصد معرفی محصولات بیشتری را دارد. تعداد این محصولات جدید […]

این روزها کمپانی چینی Xiaomi، طیف محصولات تولیدی خود را افزایش داده و پس از عرضه‌ی تلفن‌های هوشمند، حالا در حال تولید ساعت هوشمند، هدفون، تلویزیون، ستاپ‌باکس اندروید، باتری و دستبندهای سلامتی می‌باشد و در مراسمی که سی‌و‌یکم مارس، یعنی سه روز دیگر برگزار خواهد کرد، قصد معرفی محصولات بیشتری را دارد.

تعداد این محصولات جدید که توسط مدیرعامل اجرایی این شرکت، آقای Lei Jun معرفی خواهد شد، بیش از 3 محصول جدید اعلام شده که احتمالا یکی از آنها، تلفنی هوشمند از سری محصولات Mi خواهد بود. اما آیا این محصولات جدید، تنها تلفن خواهند بود؟ پیشتر شاهد معرفی پرچم‌داران Mi Note و Mi Note Pro و تلفن میان‌رده‌ی Redmi 2 بوده‌ایم. به تازگی نیز تصاویری از یک تلفن بسیار ارزان‌قیمت و 65 دلاری و همینطور تلفن هوشمند 5 اینچی و قدرتمند Xiaomi Ferrari منتشر شده که می‌توان نتیجه گرفت تلفن‌های هوشمند این شرکت، چیزی کم ندارند. به علاوه صحبت‌های زیادی در مورد ساعت هوشمند این شرکت وجود دارد که دستبند هوشمند Mi Band نیز برای این موضوع کافی به نظر می‌رسد.

اما چیزی که بسیار افراد احتمالا با دیدن آن سورپرایز خواهند شد، یک تبلت جدید خواهد بود چرا که ژیائومی، تنها تبلت Mi Pad 7.9 را مارس سال گذشته معرفی نمود و هنوز شاهد معرفی تبلتی جدید نیستیم، به همین دلیل می‌توان وجود یک تبلت “10.1 را پیش‌بینی کرد.

با این‌حال هنوز هم نمی‌شود تمامی این محصولات را حدس زد و برای اطلاع کامل از آنها، باید تا روز سه‌شنبه منتظر ماند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال