شیائومی از پاوربانک جدید خود موسوم به Mi Power Bank Pro رونمایی کرد؛ ظرفیت 10هزار میلی‌آمپرساعت، پشتیبانی از USB Type-C

شرکت شیائومی امروز پاور بانک جدید 10,000 میلی‌آمپر ساعتی خود با نام Mi Power Bank Pro را در کشور چین مورد رونمایی قرار داد. جالب است بدانید که این پاور بانک دارای قابلیت‌های بسیار جالبی بوده و برخورداری از درگاه USB Type-C و همچنین دو راه به منظور شارژ سریع دستگاه‌ها از جمله این موارد می‌باشند. پاور […]

شرکت شیائومی امروز پاور بانک جدید 10,000 میلی‌آمپر ساعتی خود با نام Mi Power Bank Pro را در کشور چین مورد رونمایی قرار داد. جالب است بدانید که این پاور بانک دارای قابلیت‌های بسیار جالبی بوده و برخورداری از درگاه USB Type-C و همچنین دو راه به منظور شارژ سریع دستگاه‌ها از جمله این موارد می‌باشند.

پاور بانک Mi Power Bank Pro می‌تواند از هر دو کانکتور  Type-A خود، جریان برق را به دستگاه‌ها منتقل نموده و از طرفی به وسیله درگاه Type-C نیز شارژ خواهد شد. میزان ولتاژ و جریان‌های خروجی این پاور بانک معادل 12V 1.5A و 9V 2A و 5V 2A می‌باشند. از طرفی با استفاده از این دستگاه می‌توان وسایل و لوازم جانبی‌های مختلفی همچون هدست‌های بلوتوث و یا دستبند‌های هوشمندی که به میزان جریان الکتریکی کمی نیازمند هستند را نیز شارژ نمود.

در جعبه این پاور بانک علاوه بر خود دستگاه شاهد حضور دو کابل دیگر نیز هستیم. یکی از آنها در یک طرف خود دارای اتصال Type-A (حالت معمولی) USB بوده و در طرف دیگر به شکل microUSB در خواهد آمد. کابل دیگر نیز برای شارژ خود پاور بانک استفاده خواهد شد و یک طرف آن microUSB و طرف دیگر Type-C می‌باشد. البته این کابل به شما این اجازه را نیز خواهد داد که دستگاه خود را بوسیله آن با سرعت بسیار زیادتری شارژ نمایید.

همانند دیکر پاور بانک‌های تولید شده در سری Mi Power Bank، دستگاه Mi Power Bank Pro نیز دارای بدنه‌ای آلومینیومی بوده و در کنار آن دارای چراغ‌های میزان میزان جریان خروجی،‌ اضافه جریان، اضافه بار ورودی و همچنین کلید محافظتی Reset می‌باشد.

Mi Power Bank Pro شیائومی، 149 یوآن معادل تقریبی 23 دلار قیمت گذاری شده است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال