شیائومی از تبلت Mi Pad 2 رسماً پرده برداشت؛ بدنه فلزی، چیپست اینتل

شرکت شیائومی امروز در مراسم رونمایی خود در کنار گوشی هوشمند Redmi Note 3 خود از تبلت Mi Pad 2 نیز پرده برداشت که نسبت به مدل پیشین خود با تمرکز بر روی طراحی، باریک‌تر و نازک‌تر شده است. این تبلت تازه نفس شیائومی دارای بدنه‌ای تمام فلزی از جنس آلومینیم بوده که تنها 6.95 […]

شرکت شیائومی امروز در مراسم رونمایی خود در کنار گوشی هوشمند Redmi Note 3 خود از تبلت Mi Pad 2 نیز پرده برداشت که نسبت به مدل پیشین خود با تمرکز بر روی طراحی، باریک‌تر و نازک‌تر شده است.

Xiaomi-Mi-Pad-2

این تبلت تازه نفس شیائومی دارای بدنه‌ای تمام فلزی از جنس آلومینیم بوده که تنها 6.95 میلی‌متر ضخامت داشته و وزنی در حدود 322 گرم دارد. این در حالی است که مدل پیشین این تبلت وزنی در حدود 360 گرم و ضخامتی معادل 8.5 میلی‌متر داشته است. در بحث مقایسه این تبلت با رقبای خود می‌توان گفت که آی‌پد مینی 4 اپل که تبلت جدید شیائومی از طراحی آن الهام گرفته، 6.1 میلی‌متر ضخامت و 229 گرم وزن دارد.

Xiaomi-Mi-Pad-2 (3)

تبلت Mi Pad 2 شیائومی از چیپست جدید 64 بیتی و 14 نانومتری اینتل موسوم به Atom X5-Z8500 به همراه 2 گیگابایت حافظه رم به‌جای چیپ تگرا K1 انویدیا که در مدل قبلی تبلت شیائومی به کار گرفته شده بود، برخوردار است. گفته می‌شود این محصول جدید شیائومی از وای‌فای باند 802.11ac پشتیبانی کرده و دارای درگاه یواس‌بی Type-C است.

Xiaomi-Mi-Pad-2 (2)

در مورد سایر مشخصات این تبلت، می‌توان به صفحه‌نمایش 7.9 اینچی با رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل و چگالی تصویر 326 پیکسل در هر اینچ، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه و باتری 6190 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع که نسبت به باتری 6700 میلی‌آمپرساعتی مدل قبلی کوچک‌تر شده است، نیز اشاره کرد.

گفتنی است که تبلت Mi Pad 2 شیائومی قرار است در دو رنگ خاکستری تیره و طلایی و البته دو نسخه با حافظه داخلی 16 و 64 گیگابایتی به ترتیب با قیمت‌های 156 و 203 دلار به بازار عرضه شود.

شایان ذکر است شیائومی برای این تبلت هم سیستم‌عامل اندروید و هم ویندوز 10 را در نظر گرفته است که کاربران به انتخاب خود می‌تواند مدل اندرویدی یا ویندوزی آن را البته با کمی تفاوت قیمتی را خریداری کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال