Xperia Z4 Ultra تبلتی 13 اینچی با 6 گیگابایت رم از سونی!

انگار سونی میخواهد یک تبلت بی رقیب بسازد! تبلت اندرویدی با نمایشگر 13 اینچی 4K و حافظه رم 6 گیگابایت! قطعا تابحال در اکوسیستم اندروید، تبلتی نبوده که بیشتر از 3 گیگابایت رم داشته باشد، اما حالا با 64 بیتی شدن پردازنده های نسل جدید، این امکان به وجود می آید که این مقدار تا چندین […]

انگار سونی میخواهد یک تبلت بی رقیب بسازد! تبلت اندرویدی با نمایشگر 13 اینچی 4K و حافظه رم 6 گیگابایت!

قطعا تابحال در اکوسیستم اندروید، تبلتی نبوده که بیشتر از 3 گیگابایت رم داشته باشد، اما حالا با 64 بیتی شدن پردازنده های نسل جدید، این امکان به وجود می آید که این مقدار تا چندین برابر افزایش یابد.

بر اساس شایعاتی که امروز منتشر شده اند، سونی در حال کار برروی یک تبلت فوق العاده قدرتمند و بزرگ است که دارای نمایشگر 12.97 اینچی با رزولوشن 3840 × 2400 پیکسل Triluminos IPS است که از یک پردازنده ی فوق العاده قدرتمند اسنپدراگون 810 قدرت خواهد گرفت که به اندازه زیادی کلاک اش افزایش داده شده و به 2.86 گیگاهرتز رسیده است.

همچنین بنابر شایعات، 2 چیپ حافظه رم 3 گیگابایتی LPDDR4 نیز برروی آن خواهد بود که احتمالا دلیل وجودش، رزولوشن نمایشگر بسیار بالا میباشد که قطعا برای اجرای روان بازی ها و نرم افزار ها نیاز به حافظه رم زیادی دارد.

از دیگر مشخصات این تبلت میتوان به دوربین 8 مگاپیکسلی جدید سونی با سنسور بزرگ 1/2.3 اینچ و لنز 25 میلیمتر زایس با دیافراگم باز f/1.8 اشاره کرد که توانایی ضبط ویدئوی 4K را نیز دارا میباشد.

این تبلت همچنین دارای یک باتری بسیار بزرگ 12100 میلی آمپری خواهد بود و قطر آن 8.3 میلیمتر خواهد بود که هردو قابل تحسین هستند.

احتمال میرود در یکی از رویدادهای CES یا MWC شاهد معرفی این غول بی همتا باشیم، اما تا آن زمان تمام اینها فقط شایعات هستند، پس زود نباید تصمیم گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال