وجود دوربین 12 مگاپیکسلی در گلکسی نوت 7 سامسونگ تایید شد

Zauba, وب‌سایت رسمی گمرک کشور هند تاکنون اطلاعات زیادی را در مورد گلکسی نوت 7 فاش کرده است؛ به عنوان مثال، وجود اسکنر قرنیه‌ی چشم و ضد آب بودن این گوشی توسط Zauba به تایید رسیدند و شاید تنها موردی که این وب‌سایت به درستی نتوانسته به آن اشاره کند، نمایشگر 6 اینچی برای این […]

Zauba, وب‌سایت رسمی گمرک کشور هند تاکنون اطلاعات زیادی را در مورد گلکسی نوت 7 فاش کرده است؛ به عنوان مثال، وجود اسکنر قرنیه‌ی چشم و ضد آب بودن این گوشی توسط Zauba به تایید رسیدند و شاید تنها موردی که این وب‌سایت به درستی نتوانسته به آن اشاره کند، نمایشگر 6 اینچی برای این گوشی بوده است چراکه اکثر شایعات مربوط به گوشی مورد بحث، به نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 تاکید داشتند.

حال بار دیگر Zauba یکی دیگر از مشخصه‌های فنی گلکسی نوت 7 را در وب‌سایت خود ثبت کرده که آن‌هم وجود سنسور 12 مگاپیکسلی دقیقا همانند گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ، در گلکسی نوت 7 بوده است. هفته‌ی گذشته ماژول دوربین 12 مگاپیکسلی این گوشی با شماره ساخت  SM-N930F از کشور کره‌ی جنوبی وارد هند شده و این ماژول، در لیست وب‌سایت گمرک این کشور به ثبت رسیده است.

براساس لیست ارائه شده، دوربین گلکسی نوت 7 سامسونگ به لرزشگیر دیجیتالی دست و فوکس خودکار مجهز شده است. هر دو ویژگی‌های ذکر شده، در پرچم‌دار فعلی این شرکت کره‌ای تبار هم دیده شده و اگر این سنسور همان سنسور به کار رفته در گلسی اس 7 باشد، بنابراین باید دهانه‌ی گشاده‌ی لنز دوربین f/1.7 باشد. این مقدار اندازه‌ی نسبتا مناسبی برای جذب نور خواهد بود و در شرایط کم‌نور، می‌توان انتظار ثبت تصاویری با کیفیت از سوی گوشی مورد انتظار سامسونگ داشت.

علاوه‌بر مشخصه‌های فنی که در مورد آن صحبت کردیم، سامسونگ جدیدترین گوشی از سری نوت را در آمریکا و چین به چیپست اسنپ‌دراگون 821 مجهز کرده و در دیگر مناطق، اگزینوس 8893 را در سینه‌ی این فبلت دوست‌داشتنی می‌گنجاند. 4 گیگابایت رم در کنار این چیپست قرار گرفته و برای سریع‌تر باز شدن قفل گوشی علاوه‌بر اسکنر قرنیه‌ی چشم، حسگر اثر انگشت هم تعبیه شده است. سامسونگ در دوربین جلوی گلکسی نوت 7 از سنسوری 5 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و باتری 3500 میلی‌آمپری به همراه پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع، از دیگر مشصخه‌های فنی گلکسی نوت 7 می‌توان نام برد. گوشی نام برده شده دارای گواهی‌نامه‌ی IP68 خواهد بود؛ بنابراین این گوشی می‌تواند تا عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه در زیر آ‌ب هم دوام بیارود.

12 مردادماه زمان معرفی رسمی گلکسی نوت 7 اعلام شده و چند روز بعد، این گوشی به طور رسمی در بازارهای جهانی دیده خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال