ZTE دو گوشی Blade V7 و Blade V7 Lite را معرفی کرد

ساعاتی پیش و در خلال کنگره جهانی موبایل 2016، شرکت چینی ZTE از دو گوشی‌هوشمند جدید و زیبا با نام‌های Blade V7 و Blade V7 Lite رونمایی و هدف از تولید آن را جذب جوانان اعلام کرد. همچنین اینطور که این شرکت بیان کرده، این گوشی‌هوشمند اواخر سال جاری وارد بازار چند کشور انتخابی خواهد شد. هر […]

ساعاتی پیش و در خلال کنگره جهانی موبایل 2016، شرکت چینی ZTE از دو گوشی‌هوشمند جدید و زیبا با نام‌های Blade V7 و Blade V7 Lite رونمایی و هدف از تولید آن را جذب جوانان اعلام کرد. همچنین اینطور که این شرکت بیان کرده، این گوشی‌هوشمند اواخر سال جاری وارد بازار چند کشور انتخابی خواهد شد. هر دو این گوشی‌ها نیز به اندروید 6.0 مارشمالو مجهز شده‌اند و از حالت‌های هوشمند Smart Gesture نیز پشتیبانی می‌نمایند.

بهتر است ابتدا در مورد Blade V7 صحبت کنیم، محصولی جدید و بسیار زیبا که تماما از جنس فلز بوده و در نازک‌ترین بخش نیز تنها 3.5 میلی‌متر ضخامت دارد. این گوشی‌هوشمند از صفحه‌نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن 1920×1080 و همچنین شیشه‌ی خمیده 2.5D در گوشه‌های صفحه‌نمایش بهره می‌برد. قلب پردازشگر این گوشی نیز به چیپ MediaTek MT6753 با هشت هسته‌ی پردازشگر Cortex-A53 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز مجهز شده و پردازشگر گرافیکی نیز Mali-T720 می‌باشد.

ZTE announces the Blade V7 and Blade V7 Lite 2

سازندگان برای دوربین پشتی این دستگاه از سنسوری 13 مگاپیکسلی به همراه فلاش دوگانه استفاده نموده‌اند تا عکس‌برداری در نور کم به کمک فلاش آسان‌تر باشد. دوربین سفی دستگاه نیز به سنسوری 5 مگاپیکسلی مجهز شده و از خود صفحه‌نمایش نیز به عنوان فلاش استفاده می‌نماید. در مورد سایر مشخصات فنی می‌توان به 2 گیگابایت حافظه‌ی رم، 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، پشتیبانی از شبکه‌ی 4G-LTE و همچنین باتری 2500 میلی‌آمپرساعتی اشاره نمود.

اینطور که ZTE اعلام کرده، گوشی‌هوشمند Blade V7 قرار است اواسط سال جاری وارد بازار کشورهای آلمان، اسپانیا، آفریقای جنوبی، اتیوپی و مکزیک گردد. همچنین هنوز قیمت نهایی این گوشی‌ مشخص نشده است.

اما برادر کوچک‌تر این گوشی یعنی Blade V7 Lite با داشتن صفحه‌نمایش کوچک‌تر و 5 اینچی با رزولوشن 720p و شیشه‌ی خمیده‌ی 2.5D، با بدنه‌ای آلومینیومی عرضه و در آن نیز از چیپ MediaTek MT6735P با چهار هسته‌ی پردازشگر Cortex-A53 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی Mali-T720 و 2 گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده خواهد شد.

ZTE announces the Blade V7 and Blade V7 Lite 3

سازندگان برای دوربین پشتی این گوشی‌هوشمند از سنسوری 8 مگاپیکسلی و یک فلاش LED استفاده نموده‌اند که می‌تواند تصاویر را با کیفیت بسیار بالایی ثبت نماید. 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، پشتیبانی از شبکه‌ی 4G-LTE، باتری 2500 میلی‌آمپرساعتی و وجود یک سنسور حسگر اثر انگشت در بخش پشتی نیز از دیگر ویژگی‌های Blade V7 Lite به حساب می‌آید.

در مورد زمان و محل عرضه‌ی Blade V7 Lite نیز باید بدانید که این محصول قرار است از بهار پیش رو وارد بازار کشورهای روسیه، مکزیک، اسپانیا، آلمان و تایلند گردد. زمان عرضه دقی و قیمت نهایی دستگاه نیز هنوز توسط مدیران این شرکت اعلام نشده و به زودی اطلاعات مربوط به این موضوع نیز منتشر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال