ZTE کنفرانس خبری خود را در MWC امسال برای دوم اسفندماه برنامه‌ریزی کرده است

این روزها با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری رویداد سالانه کنفرانس جهانی موبایل که امسال هم طبق روال همه ساله در شهر بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد، اخبار مربوط به شرکت‌های فعال در حوزه گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های آن‌ها رونق بیشتری گرفته و تمام فعالان در تب و تاب برگزاری کنفرانس خبری خود در این […]

این روزها با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری رویداد سالانه کنفرانس جهانی موبایل که امسال هم طبق روال همه ساله در شهر بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد، اخبار مربوط به شرکت‌های فعال در حوزه گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های آن‌ها رونق بیشتری گرفته و تمام فعالان در تب و تاب برگزاری کنفرانس خبری خود در این رویداد هستند. شرکت ZTE هم برای اینکه از قافله عقب نماند قصد دارد امسال دست پر به این رویداد آمده و در همین زمینه هم امروز با انتشار خبری تاریخ دقیق کنفرانس خبری خود را اعلام کرد. این شرکت دعوت‌نامه‌های خود را برای تاریخ یک‌شنبه دوم اسفندماه ( 21 فوریه) تنظیم کرده است.

همانطور که در تصویر می‌بینید در دعوتنامه‌های ارسالی این شرکت، چیزی در مورد محصولاتی که قرار است رونمایی کند، نوشته نشده و تنها روی آن تاریخ به همراه شعار Imagination and Beyond به معنی تخیل و ماورا قید شده است.

با نگاهی سریع به وب‌سایت رسمی ZTE در می‌یابیم که موضوع اصلی این شرکت برای رویداد امسال توانمندسازی اینترنت موبایل (M-ICT) است. در بحث محصولات موبایل هم این شرکت رونمایی  و نمایش تعدادی از گجت‌های هوشمند جدید را به همراه نمایش برخی از گوشی‌های موجود این شرکت شامل خانواده گوشی‌های AXON را در دستور کار دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال