شرکت ZTE گوشی هوشمند Small Fresh 4 را معرفی کرد

شرکت ZTE به تازگی از یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه دیگر رونمایی به عمل آورده است. این گوشی که با نام Small Fresh 4 شناخته می‌شود نسل جدید از گوشی Small Fresh 3 که سال گذشته معرفی شد به حساب می‌آید. این گوشی هوشمند دارای تراشه هشت هسته‌ای با حداکثر فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز با نام MT6753 شرکت مدیاتک […]

شرکت ZTE به تازگی از یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه دیگر رونمایی به عمل آورده است. این گوشی که با نام Small Fresh 4 شناخته می‌شود نسل جدید از گوشی Small Fresh 3 که سال گذشته معرفی شد به حساب می‌آید. این گوشی هوشمند دارای تراشه هشت هسته‌ای با حداکثر فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز با نام MT6753 شرکت مدیاتک بوده و در کنار آن از نمایشگر 5.2 اینچی با دقت فول اچ‌دی برخوردار می‌باشد. بر روی نمایشگر این گوشی شاهد قرارگیری لایه 2.5D نیز هستیم.

میزان حافظه رم این گوشی برابر با دو گیگابایت بوده و از طرفی میزان حافظه داخلی 16 گیگابایتی را ارائه می‌دهد. البته این میزان از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی قابل افزایش خواهد بود. میزان ظرفیت باتری این گوشی جدید معادل 2,450 میلی‌آمپر ساعت است. از سویی دیگر دوربین اصلی این گوشی دارای حسگری برابر با 13 مگاپیکسل بوده و از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز برخودار است. این گوشی به طور پیشفرض نسخه مارشملو سیستم عامل اندروید به همراه نگارش 3.5 رابط کاربری MiFavor را به اجرا در خواهد آورد. علاوه بر آن این گوشی بر روی قاب خلفی خود از حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت 3D نیز برخودار می‌باشد.

از نظر قیمتی گوشی Small Fresh 4 در کشور چین 163 دلار ارزش گذاری شده است. از تاریخ 16ام جولای قرار است فروش آن آغاز گردد. این گوشی هوشمند در نسخه‌های رنگی طلائی، نقره‌ای و رزگلد به بازارهای فروش عرضه خواهد شد. البته بهتر است بدانید که نام این گوشی دوبله اسم چینی آن بوده و در واقع ممکن است نسخه بین‌المللی آن نام دیگری بگیرد. نسل پیشین این گوشی با نام بین‌المللی Blade X6 وارد بازارهای جهانی شد. از این رو انتظار می‌رود این گوشی جدید در نسخه بین‌المللی خود در سری Blade X این شرکت قرار بگیرد.

در کنار آن شرکت ZTE به تازگی اعلام کرده است که فروش گوشی‌های سری Small Fresh این کمپانی از مرز 300 میلیون واحد عبور کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال