گوشی‌هوشمند Nubia Z11 Mini رونمایی شد؛ صفحه نمایش 5 اینچی، دوربین 16 مگاپیکسلی

Nubia که یکی از زیرشرکت‌های شرکت ZTE به حساب می‌آید از جدیدترین گوشی‌هوشمند خود موسوم به Z11 Mini رونمایی به عمل آورده است. این گوشی که دارای نمایشگری 5 اینچی و دوربینی 16 مگاپیکسلی بوده توجه اصلی خود را بر روی دوربین اصلی گوشی قرار داده است. سنسوری که شرکت نوبیا در دوربین اصلی گوشی به کار […]

Nubia که یکی از زیرشرکت‌های شرکت ZTE به حساب می‌آید از جدیدترین گوشی‌هوشمند خود موسوم به Z11 Mini رونمایی به عمل آورده است. این گوشی که دارای نمایشگری 5 اینچی و دوربینی 16 مگاپیکسلی بوده توجه اصلی خود را بر روی دوربین اصلی گوشی قرار داده است.

سنسوری که شرکت نوبیا در دوربین اصلی گوشی به کار برده ساخته‌ی شرکت سونی و IMX298 نام دارد. این گوشی را در گوشی‌های دیگری نظیر Xiaomi Mi 5 و میت 8 هوآوی مشاهده کردیم. علاوه‌براین سنسور ساخته شده توسط سونی دارای دیافراگم  f/2.0 بوده و از فوکس خودکار تشخیص چهره هم بهره می‌برد. به گفته‌ی شرکت نوبیا،‌ دوربین اصلی گوشی Z11 Mini که آن‌چنان هم کوچک (مینی) به نظر نمی‌رسد دارای قابلیت جدیدی به نام کاهش نویز تصاویر به صورت سه‌بعدی است.

از دیگر قابلیت‌هایی که شرکت نوبیا در سنسور اصلی این گوشی قرار داده می‌توان به ذخیره‌ی تصاویر با فرمت  RAW DNG اشاره کرد. به گفته‌ی این شرکت ISO دوربین اصلی گوشی به 12,800 هم‌ می‌رسد پس نباید شاهد نویز زیادی در تصاویر باشیم هرچند باید منتظر نقد و بررسی‌های مربوط به این گوشی باشیم تا نتیجه‌ی کامل‌تری را به دست آوریم. برای ضبط تصاویر نیز تنها می‌توانید به کیفیت 1080p برسید و خبری از رزولوشن بالاتر نخواهد بود.

گوشی‌هوشمند Nubia Z11 Mini رونمایی شد؛ صفحه نمایش 5 اینچی، دوربین 16 مگاپیکسلی

نوبیا برای دوربین جلوی این گوشی هم حسابی خود را به زحمت انداخته است. سنسور به کار گرفته شده در دوربین جلوی گوشی 8 مگاپیکسل دارد و دارای پیکسل‌هایی به بزگری 1.4µm است. زاویه‌ی دید این سنسور به 80 درجه می‌رسد و دیافراگم آن هم  f/2.4 خواهد بود.

از دوربین‌های گوشی که فاصله بگیریم به نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی‌ می‌رسیم. در کنار آن شیشه‌ای با خمیدگی 2.5D قرار گرفته است. این گوشی توسط چیپست 28نانومتری اسنپ‌دراگون 617 پشتیبانی می‌شود و دارای هشت پردازنده‌ی Cortex-A53 و دارای پردازنده‌ی گرافیکی  Adreno 405 است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی اشاره کرد. این گوشی از نسخه‌ی 5.1 اندروید به صورت پیش‌فرض پشتیبانی می‌کند و دارای حسگر اثر انگشت در قسمت قاب پشتی گوشی نیز است. باتری تعبیه شده در پشت این قاب به 2800 میلی آمپر رسیده است.

این گوشی فعلا قرار است در کشور چین عرضه شود و با قیمتی حدود 230 دلار در این کشور به فروش خواهد رفت. هنوز مشخص نیست که آیا باید منتظر آن در دیگر بازارها هم باشیم یا نه.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال