بهترین محصولات نمایشگاه CES 2015 به روایت تصویر (بخش اول)

CES 2015، بزرگترین نمایشگاه فن آوری و تکنولوژی جهان می باشد که همه ساله در شهر لاس وگاس و از تارین ششم تا نهم ژانویه برگزار می شود. در این نمایشگاه، شرکت های مختلف سعی می کنند تا محصولات خود را نمایش دهند و به دنبال کسب موقعیت های بهتر می باشند. امسال نیز همانند […]

CES 2015، بزرگترین نمایشگاه فن آوری و تکنولوژی جهان می باشد که همه ساله در شهر لاس وگاس و از تارین ششم تا نهم ژانویه برگزار می شود. در این نمایشگاه، شرکت های مختلف سعی می کنند تا محصولات خود را نمایش دهند و به دنبال کسب موقعیت های بهتر می باشند.

امسال نیز همانند هر سال، اتفاقات زیادی در زمینه های مختلف افتاد اما سالی بزرگ برای گجت ها و اتوموبیل ها بود. در این پست از وب سایت تکنولوژی نیوز، قصد داریم تا بهترین محصولاتی را که در نمایشگاه CES 2015 و در 2 روز اول برگزاری معرفی شدند را در قالب تصویر، به معرفی کنیم.

Mercedes-Benz F 015

Mercedes-Benz F 015

خودرویی مفهومی و فوق العاده هوشمند از شرکت بزرگ بنز که علاوه بر توانایی تغییر رنگ به وسیله ی لامپ های LED، قادر خواهد بود تا به صورت خودکار حرکت کند!

LG G Flex 2

LG G Flex 2

به نظر نمی رسید که ال جی، نسل دوم از این تلفن هوشمند را معرفی کند اما این اتفاق افتاد و حالا LG G Flex 2 به عنوان یکی از قوی ترین تلفن های هوشمند جهان شناخته می شود!

Guess Connect

Guess Connect

شرکت فشن و تولید کننده ی ساعت، Guess، امسال وارد بازار ساعت های هوشمند و اولین ساعت هوشمند خود را با ظاهری زیبا و با نام Guess Connect معرفی کرد.

LookSee

LookSee

LookSee یک دستبند الکترونیکی می باشد که بسیار لذت بخش تر از ساعت های هوشمند عمل میکند و با قابلیت های بسیارش، تنها 1 بار در سال شارژ می شود!

Withings Activité Pop

Withings Activité Pop

ساعتی هوشمند، شیک و ارزان قیمت که می تواند خطری جدی برای کمپانی های مطرح به حساب بیاید.

Seer

Seer

هدست Seer AR، یکی از ساخته های جدید می باشد که به دنبال موضوع “واقعیت مجازی” خلق شده است و قرار است در آینده به صورت حرفه ای وارد بازار شود.

Lenovo Yoga 3

Lenovo Yoga 3

لپتاپی که با چرخاندن صفحه ی کلید آن به قسمت پایین، می توانید از آن به عنوان یک تلبت رومیزی استفاده کنید. البته این لپتاپ در دو مختلف 11 و 13 اینچی عرضه خواهد شد.

Bang & Olufsen BeoSound Movement

Bang & Olufsen BeoSound Movement

اولین موزیک پلیر شبکه ی جهان با پنل چوبی و لمسی!

Dell XPS 13

Dell XPS 13

کوچکترین لپتاپ 13 اینچی دنیا با صفحه ی نمایش بی نهایت باریک که شما را شگفت زده می کند!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال