تست باتری Sony Xperia T3

تست باتری سونی اکسپریا تی3 در حال حاضر تکمیل شده است و اکنون زمان به اشتراک گذاری آن است که ما این کار را برای شما انجام دادیم. این گوشی به میزان چشم گیری نازک بوده و فقط 7 میلی متر قطر دارد، اما به لطف اندازه ی بزرگ آن، توانسته یک باتری مناسب 2500 میلی آمپر […]

تست باتری سونی اکسپریا تی3 در حال حاضر تکمیل شده است و اکنون زمان به اشتراک گذاری آن است که ما این کار را برای شما انجام دادیم. این گوشی به میزان چشم گیری نازک بوده و فقط 7 میلی متر قطر دارد، اما به لطف اندازه ی بزرگ آن، توانسته یک باتری مناسب 2500 میلی آمپر ساعت را در خود جای دهد.

با ترکیب این باتری و پردازنده اسنپدراگون 400 که سابقه ی خوبی در صرفه جویی دارد، انتظار میرود که این تلفن هوشمند در مصرف باتری تا حد امکان بهینه باشد. علاوه بر این، سونی گزینه Power Saver را در منوی تنظیمات ادغام کرده است. این گزینه به شما کمک می کند باتری از زمانی که شارژ باتری به کمتر از مقداری که توسط کاربر تعریف شده، برسد توسط خاموش کردن بموقع Wi-Fi، GPS، تنظیم روشنایی صفحه نمایش، بلوتوث، sync خودکار و … به صورت خودکار مدیریت و بهینه کند.

اولین قسمت تست باتری، زمان مکالمه است. اکسپریا تی3 مدت ثابت 19 ساعت و 48 دقیقه مکالمه تلفنی در شبکه 3G را پاسخگو میباشد که این رکورد، رتبه آن را نزدیک به وان پلاس وان و اچ تی سی وان (M8) قرار داده است.

talk

مرحله بعدی تست مربوط به گشت و گذار اینترنتی است. صفحه نمایش بزرگ 5.3 اینچ اکسپریا تی3 باعث مصرف زیاد باتری می شود، اما این گوشی موفق به گذراندن مدت قابل ملاحظه 9 ساعت و 56 دقیقه شد. این قبلیت آن را هم سطح گوشی هایی همچون آیفون 5s قرار می دهد.

web

در نهایت، نمایش ویدئوی این گوشی را بررسی می کنیم. اکسپریا تی3 توانست به مدت 9 ساعت و 23 دقیقه ویدئو پخش کند. این رکورد باعث شده که از Oppo Find 7a و نوکیا لومیا 1320 پیشی بگیرد.

video

به طور کلی، اکسپریا تی3 در رتبه بندی نهایی با در نظر گرفتن زمان آماده باش، رکورد 75 ساعت را برای خود ثبت می کند، به این معنی که شما می توانید برای 3 روز کامل روی این گوشی حساب کنید، البته اگر برای هر روز یک بار تماس تلفنی، وبگردی در اینترنت و پخش ویدئو آن هم به میزان یک ساعت در نظر بگیرید.

gsmarena_101

 

لینک کوتاه |منبع: blog.gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال