همتای کوچکتر اچ تی سی وان جدید از راه رسید؛ اچ تی سی وان مینی 2

سال گذشته اخبار زیادی درباره پتانسیل های “مینی ها” در بازار تلفن های هوشمند و پرچمداران شرکت ها می شنیدیم و شرکت های سازنده ی تلفن همراه استفاده های فراوانی از سود تجار حاصل از همتایان مینی محصولاتشان بدست می آوردند. در این روند بی شک اچ تی سی نیز قوی عمل کرده و امروز […]

سال گذشته اخبار زیادی درباره پتانسیل های “مینی ها” در بازار تلفن های هوشمند و پرچمداران شرکت ها می شنیدیم و شرکت های سازنده ی تلفن همراه استفاده های فراوانی از سود تجار حاصل از همتایان مینی محصولاتشان بدست می آوردند. در این روند بی شک اچ تی سی نیز قوی عمل کرده و امروز شاهد معرفی اچ تی سی وان مینی 2 بودیم که همتای کوچکتذ اچی تی وان جدید M8 است. برجسته ترین نکته درباره این محوصل جدید دوربین 13 مگاپیکسلی با سنسور illuminated است.

بیشتر مردم در ورژن ها مینی صفحه نمایش کوچکتر انتظار دارند و اچی تی سی وان مینی 2، صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزلوشن 720*1280 را ارائه ی دهد. باقی ویژگی ها مانند بقیه میان رده ها طراحی شده است؛ پردازنده ی quad-core Snapdragon 400، یک گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه ی داخلی که 12 گیگابات آن برای کاربر قابل استفاده است و قابلیت نصب کارت حافظه ی میکرو اس دی که ارتقای این محصول نسبت به وان مینی قبل را نشان می دهد.

از دیگر ویژگی ها می توان به دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، اسپیکر های BoomSound و باتری 2100 میلی آمپری اشاره کردکه این تلفن هوشمند را از سایر میان رده های بازار متمایز می کند.

این محصول با پشتیبانی سیستم عامل آندروید 4.4 کیت کت عرضه خواهد شد، رنگ های موجو این محصول خاکستری، نقره ای و طلایی است و از ماه ژوئن در کشورهای حوزه ی آسیا عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال