تصویر لو رفته ی LG G4 از صفحه نمایش 3K این تلفن هوشمند خبر می دهد!

به تازگی تصویر جدیدی از تلفن هوشمند LG G4 برای وب سایت MyLgPhones ارسال شده است که اطلاعاتی که به همراه آن بوده است، نشان می دهد این تلفن هوشمند، صفحه ی نمایشی 3K با رزولوشن 2880×1620 خواهد داشت و تراکم پیکسلی آن نیز، 600 پیکسل در اینچ خواهد بود. همچنین از آنجا این تلفن […]

به تازگی تصویر جدیدی از تلفن هوشمند LG G4 برای وب سایت MyLgPhones ارسال شده است که اطلاعاتی که به همراه آن بوده است، نشان می دهد این تلفن هوشمند، صفحه ی نمایشی 3K با رزولوشن 2880×1620 خواهد داشت و تراکم پیکسلی آن نیز، 600 پیکسل در اینچ خواهد بود.

همچنین از آنجا این تلفن هوشمند را G4 می نامیم که با نام LG-VS999 فرستاده شده است و نام تلفن هوشمندLG G3 شرکت وریزون در گذشته LG-VS9985 بوده است. این وضوح تصویر احتمالا در صفحه ی نمایشی 5.5 اینچی جا بگیرد چرا که اندازه ی بیشتر از 5.5 اینچ، می تواند صفحه ی نمایش را بزرگ تر از میزان مورد انتظار کند و شاید آخرین اندازه ی مناسب یک “تلفن هوشمند” باشد. اما اگر صفحه ی نمایش 5.5 اینچ باشد و وضوح تصویر نیز چیزی که ذکر شده باشد، باید شاهد تراکم پیکسلی 600ppi باشیم، میزانی که می تواند صفحه ی نمایشی خیره کننده را خلق کند. البته این احتمال وجود دارد که ال جی اندازه ی صفحه ی نمایش را 5.7 اینچ در نظر بگیرد که در آن صورت شاهد تراکم پیکسلی 579 پیکسل در اینچ خواهیم بود. در حال حاضر متراکم ترین صفحه ی نمایش مربوط به تلفن هوشمند Samsung Galaxy S5 LTE-A می باشد که با صفحه ی نمایش 5.1 اینچی، نراکم پیکسلی 576 پیکسل در اینچ را در خود دارد.

البته اینها اطلاعاتی بوده است که همراه با این تصویر برای وب سایت MyLgPhones فرستاده شده است و شایعات بسیار زیادی وجود دارند که می گویند صفحه ی نمایش LG G4 همچون G3، وضوحی تصویری 2K خواهد داشت. البته این موضوع نیز شایعه است و هنوز به حیقیت نپیوسته است و شرکت های سازنده نیز همه روزه به دنبال افزایش کیفیت محصول خود هستند. شاید این کار (وضوح تصویر 3K)، از نظر شما کمی عجیب و البته احمقانه به نظر برسد ولی باید این موضوع را بپذیرید و منتظر این صفحه های نمایش باشید.

امید می رود ال جی از تلفن هوشمند G4 خود، در کنگره ی جهانی موبایل که در ماه مارس برگزار می شود، رونمایی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال