معرفی بهترین ساعت های هوشمند و وسایل پوشیدنی نمایشگاه CES 2015 (بخش دوم)

بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی و فن آوری نیز تمام شده است و حالا، پس از سه روز از گذشت آخرین روز این نمایشگاه، تصمیم گرفتیم تا به معرفی بهترین وسایل پوشیدنی این نمایشگاه بپردازیم که قطعا از خواندن آن لذت خواهید برد. در این مقاله بیشتر سعی شده است تا ساعت های هوشمند و وسایلی را […]

بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی و فن آوری نیز تمام شده است و حالا، پس از سه روز از گذشت آخرین روز این نمایشگاه، تصمیم گرفتیم تا به معرفی بهترین وسایل پوشیدنی این نمایشگاه بپردازیم که قطعا از خواندن آن لذت خواهید برد.

در این مقاله بیشتر سعی شده است تا ساعت های هوشمند و وسایلی را که به مچ دست بسته می شوند، مورد بررسی قرار دهیم و شاید عینک های هوشمند که جزء وسایل پوشیدنی به حساب می آیند، در میان این مقاله مشاهده نکنید.

همچنین می توانید بخش اول از این مقاله را از این صفحه مطالعه نمایید.

LookSee

LookSee

دستبند جدید شرکت LookSee، یک محصول خاص می باشد که علاوه بر داشتن چهره ی زیبای یک دستبند، می تواند به وسیله ی بلوتوث به تلفن هوشمند شما متصل شده و اعلانات شما را نمایش دهد. همچنین، صفحه ی نمایش این دستبند، از جنس E Ink یا جوهر الکترونیک می باشد که نتیجه ی آن، مصرف برق فوق العاده پایین می باشد.

رنگ هایی که می تواند در صفحه ی نمایش، اعلانات شما را نشان می دهد قابل تنظیم شدن و انتخاب از میان رنگ های مشکی، خاکستری و سفید را دارا می باشند. این دستبند با یک بار شارژ شدن، حدود 1 سال دوام می آورد و یا می توان آن را تنظیم کرد که هر 10 دقیقه بروز شود که در این صورت، باتری آن حدود 2 ماه دوام می آورد.

اگر علاقه دارید بیشتر با این دستبند آشنا شوید، می توانید با مراجعه به سایت LookSee، از زمان عرضه و قیمت آن آگاهی پیدا کنید.

LG Audi

LG Audi

ال جی به صورت کاملا رسمی در نمایشگاه CES 2015 اعلام داشت که در حال کار بر روی مدلی متفاوت از ساعت هوشمند G Watch R می باشد که برای شرکت آئودی ساخته شده است و با سیستم عامل WebOS کار می کند. این ساعت هوشمند می تواند کاربران را در داخل خودروهای آئودی، در انجام کارهای درونی خودرو یاری نماید و این کارها به وسیله ی نرم افزار جدید ال جی امکان می پذیرد. البته چهره ی ظاهری این ساعت هوشمند کمی متفاوت شده و ارتقاء پیدا کرده است و همانگونه که در عکس مشاهده می نمایید، این ساعت هوشمند صفحه ای متالیک داشته و بند آن نیز از نوع چرم می باشد.

هنوز اطلاعات بیشتری در رابطه با این ساعت ها از سوی ال جی معرفی نشده است اما به نظر می رسد این ساعت هوشمند در اختیار کسانی قرار گیرد که خودروهای شرکت آئودی را تهیه می کنند.

Martian

Martian

احتمالا شما نیز نام این شرکت آمریکایی را نشنیده باشید اما اگر بخش اول از این مقاله و بخش ساعت هوشمند Guess را مطالعه کرده باشید، می توانید با این شرکت آشنا شوید.

این شرکت به دنبال قرار گیری در دنیایی میان ساعت های دیجیتال و ساعت های آنالوگ می باشد و در گذشته، ساعت های Victory, Passport و G2G را روانه ی بازار نموده بودند اما محصولات جدید این شرکت ارتقاء پیدا کرده است.

حالا ساعت هوشمند جدید شرکت Martian، صفحه ی نمایشی دارد که قسمت بالایی آن آنالوگ و قسمت پایینی آن دیجیتال بوده و می تواند به تلفن های هوشمند با سیستم عامل های اندروید و iOS متصل شود. همچنین این ساعت هوشمند این قابلیت را دارد که اعلانات تلفن هوشمند را نمایش داده و یا به وسیله ی صدای شما کنترل شود!

Mio Alpha 2 and Mio Fuse

Mio

Mio از اولین شرکت هایی می باشد که به تولید دستبند های تشخیص میزان سلامتی زد و در نمایشگاه CES 2015 نیز نسل جدید این دستبند ها را با نام Fuse و Alpha 2 معرفی نمود.

این دستبند به وسیله ی بلوتوث به تلفن های هوشمند اندروید و تلفن های هوشمند اپل متصل شده و می تواند میزان سلامتی را در تلفن ها نیز نمایش دهد. دستبند Fuse علاوه بر نشان دادن میزان سلامتی، یک دنبال کننده ی ورزشی نیز می باشد و با دقت و کیفیت بالاتری، حرکات مختلف دیگری را نیز در اختیارتان قرار دهد. همچنین این دستبند قادر است امواج بلوتوث را از شبکه ی +ANT انتقال دهد.

لازم به ذکر است که هر دوی این دستبند ها ضد آب تا عمق 30 متر و ضد شوک می باشند. هنوز زمان عرضه و قیمت این دستبند ها توسط Mio معرفی نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال