کمپانی AT&T تیزر جدیدی از گلکسی‌ اس‌ 6 سامسونگ منتشر کرد

بنظر میرسد که سامسونگ با حرکتی منظم در قالب گروهی با‌نام “Six Appeal” در حال معرفی تدریجی گلکسی اس 6 است. اخیرا T-Mobile اقدام به انتشار تصویری مبهم از گلکسی اس 6 اج کرده بود که در سمتی از آن درخششی با رنگ سرخابی داشت. هم اکنون نوبت به AT&T رسیده است که همان تیزر را اینبار با رنگ آبی به تصویر بکشد…

اگر خبرهای قبلی تک نیوز در مورد گلکسی اس 6 سامسونگ را دنبال کرده باشید، بدنبال انتشار تیزر های متفاوت از پرچمدار آینده سامسونگ، این بار  نوبت به اپراتور AT&T رسیده است تا تصویری جدید از این گوشی هوشمند سطح بالای خود را ارائه کند. با تک نیوز همراه باشید:

بنظر میرسد که سامسونگ با حرکتی منظم در قالب گروهی با‌نام “Six Appeal” در حال معرفی تدریجی گلکسی اس 6 است. اخیرا T-Mobile اقدام به انتشار تصویری مبهم از گلکسی اس 6 اج کرده بود که در سمتی از آن درخششی با رنگ سرخابی داشت. هم اکنون نوبت به AT&T رسیده است که همان تیزر را اینبار با رنگ آبی به تصویر بکشد.

همانطور که مشاهده می‌کنید در بخش زیرین عکس ابتدایی مقاله عبارت “Spring 2015” حک شده است که نمایانگر زمان عرضه این گوشی پشتیبانی از شرکت ارتباطی AT&T است. هر چند T-Mobile در تیزر تبلیغاتی خود به این نکته توجهی نکرده و هیچ تاریخی را برای عرضه این محصول با پشتیبانی از سرویس خود ارائه نداده است. با توجه به این که کاورهای گوشی گلکسی اس 6 سامسونگ، چند روز بعد از معرفی آن در دهم اسفند ارائه خواهند شد، پس به احتمال زیاد زمان عرضه این گوشی هوشمند مزین به سرویس AT&T خیلی دور نخواهد بود و احتمالا نهایتا تا اوایل بهار سال میلادی جاری به طول می‌انجامد. با این حال و با توجه به تیزر ارائه شده، انتظار می‌رود که نسخه‌ی AT&T گلکسی اس 6 سامسونگ در فصل بهار به بازار روانه کند.

در کل میتوان گفت که زمان معرفی نسخه AT&T گلکسی اس 6 سامسونگ دقیقا مشخص نیست و ما باید تا زمان رونمایی سامسونگ از گوشی منحصر به فرد خود، گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج (طبق شایعات)، در دهم اسفند ماه در شهر بارسلون، منتظر بمانیم.

با این تفاسیر بنظر شما کدام کمپانی ارائه دهنده بعدی تیزرهای سامسونگ خواهد بود؟!

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال