LG G4 : زمان عرضه، شایعات و هر چیزی که در رابطه با آن باید بدانید

ال جی با آغاز عرضه ی سری تلفن های هوشمند G خود از سال 2012، توانسته است به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند و حالا در حال آماده سازی نسل چهارم از سری تلفن های G خود با نام G4 می باشد. بسیاری از شما مشتاق هستید تا با این تلفن هوشمند و پرچم دار […]

ال جی با آغاز عرضه ی سری تلفن های هوشمند G خود از سال 2012، توانسته است به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند و حالا در حال آماده سازی نسل چهارم از سری تلفن های G خود با نام G4 می باشد. بسیاری از شما مشتاق هستید تا با این تلفن هوشمند و پرچم دار جدید ال جی بیشتر آشنا شوید، پس با ما همراه باشید!

در حال حاضر اطلاعات قطعی و مشخصی از این تلفن هوشمند منتشر نشده اند اما سعی می کنیم تا در این لحظه، هر آنچه را که از این تلفن هوشمند منتشر شده است به شما معرفی کنیم. به نظر می رسد اطلاعات زیادی در رابطه با این تلفن هوشمند در کنگره ی جهانی موبایل که به زودی برگزار خواهد شد، منتشر شود اما تا این لحظه ال جی سکوت کرده است.

درآمد ال جی به علت فروش بسیار خوب تلفن های هوشمند در سال 2014، نسبت به سال 2013 با رشد 112 درصدی مواجه شده است و به نظر می رسد این موفقیت با عرضه ی تلفن هوشمند G4 نیز بیشتر شود.

زمان عرضه

ال جی تلفن هوشمند G3 را در می 2014 معرفی کرد و آن را در ماه ژوئن عرضه کرد. این انتظار می رود که با توجه به اینکه به کنگره ی جهانی موبایل 2015 نزدیک می شویم، این اتفاق برای تلفن هوشمند G4 نیز رخ دهد و در این زمان این تلفن هوشمند معرفی شود. البته G2 نیز تا ماه سپتامبر عرضه نشد و شاید این اتفاق برای G4 نیز رخ دهد، به هر حال اینها پیش بینی هایی هستند که معمولا در رابطه با تلفن های هوشمند و شرکت های مختلف به حقیقت می پیوندد.

اما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که در نمایشگاه CES 2015، شاهد معرفی تلفن هوشمند G Flex 2 بودیم. این بدان معناست که در حال حاضر، ال جی یک پرچم دار فوق العاده دارد و شاید به این سرعت نخواهد تلفن هوشمند G4 را معرفی کند.

حاشیه ی بی نهایت کم

برای اولین بار، کم شدن میزان حاشیه ی تلفن های هوشمند توسط ال جی در سال 2013 با معرفی تلفن G2 انجام شد و با اینکه این تلفن هوشمند، صفحه ی نمایش 5.2 اینچی داشت، از پرچم داران شرکت های دیگر که صفحه ی نمایش آنها 5 اینچ بود، کوچکتر بود! پس از آن، تلفن هوشمند G3 در سال گذشته معرفی شد که صفحه ی نمایش خیره کننده ای داشت و حاشیه های آن، حتی از G2 هم کمتر شده بود.

 lg g4 Bezel free display

چند وقت پیش ال جی یک پنل 5.3 اینچی از یک تلفن هوشمند را به همگان نشان داد که در آن، اندازه ی حاشیه ی صفحه ی نمایش به 0.7 میلی متر کاهش پیدا کرده بود! این پنل فول اچ دی و LCD، در واقع حاشیه ای کمتر از ضخامت یک کارت اعتباری دارد که فوق العاده می تواند باشد و این تکنولوژی توسط ال جی، Neo Edge نام گذاری شده است.

ال جی در کم کردن حاشیه ی دستگاه های خود مشهور است و حتی این موضوع در تلویزیون های این شرکت نیز دیده میشود.

مشخصات فنی

یکی از اصلی ترین موضوعاتی که پیرامون این تلفن هوشمند وجود دارد، استفاده از پردازنده های نسل جدید با چیپ 64 بیتی می باشد، چیزی که در تلفن های هوشمند قدرتمند سال مشاهده می کنیم و حتی در تلفن هوشمند G Flex 2 نیز مشاهده کردیم.

این یعنی احتمال استفاده ی ال جی از پردازنده ی 8 هسته ای Qualcomm Snapdragon 810 به همراه اندروید 5.0 آبنبات چوبی برای تلفن هوشمند G4 وجود دارد. میزان 2 گیگابایت حافظه ی رم برای تلفن هوشمند G Flex 2 در نظر گرفته شد که به نظر می رسد برای G4 نیز کافی باشد اما ال جی به دنبال معرفی و قرار دادن برترین ها برای تلفن هوشمند خود می باشد چرا که پرچم داران شرکت های دیگر نیز این کار را انجام داده اند. حتی ال جی G3 را نیز به 3 گیگابایت حافظه ی رم مجهز کرده بود، پس این احتمال دارد که حتی شاهد حافظه ی رم 4 گیگابایتی باشیم!

طراحی

ال جی بیشتر تمایل به معرفی و ساخت بدنه های فلزی دارد، کاری که شرکت های اپل و اچ تی سی نیز در حال انجام دادن آن می باشند و سامسونگ نیز به تازگی در حال انجام دادن آن است. اما آیا LG G4 نیز بدنه ی فلزی خواهد داشت؟ ما چندان مطمئن نیستیم!

lg g4 Design and build

تصویری منتشر شده است که احتمال بدنه ی پلاستیکی را برای این تلفن هوشمند تقویت می کند اما ما اینگونه فکر نمی کنیم. شاید این تلفن هوشمند بخواهد بدنه ای متفاوت داشته باشد اما پلاستیکی نخواهد بود چرا که بدنه ی تلفن هوشمند G3 نیز از فلز و با استقبال خوبی رو به رو شد اما تلفن های G و G2 ال جی نیز پلاستیکی بودند. به همین دلیل، از این طرف نیز احتمال می رود ال جی بخواهد مجددا از این بدنه استفاده کند.

دوربین

فوکوس خودکار و لیزری ای که بر روی G3 قرار گرفته بود، راهی تلفن هوشمند G4 نیز خواهد شد اما این بار با قابلیت های بیشتر و همچنین فیلم برداری با رزولوشن 4K 60FPS. شایعاتی که پیرامون دوربین این تلفن هوشمند وجود دارند، می گویند که این تلفن هوشمند، سنسوری 16 مگاپیسکلی خواهد داشت که به نظر می رسد ال جی، پس از عرضه ی سه تلفن هوشمند Optimus G, Optimus G2 و Optimus G3، قصد دارد تا تحولی در دوربین این تلفن هوشمند ایجاد کرده و آن را دقیق تر کند چرا که هر سه تلفن هوشمند مذکور، سنسوری 13 مگاپیسکلی داشتنند. همچنین، شایعه شده است که دوربین جلویی این تلفن هوشمند نیز سنسوری 5 مگاپیسکلی دارد..

این، تمام شایعاتی بود که پیرامون تلفن هوشمند LG G4 منتشر شده بود. ما تمام تلاش خود را داریم تا اطلاعات بیشتر را جمع آوری کنیم و پس از انتشار اخبار بیشتر، شما را با این تلفن هوشمند معفی خواهیم کرد.

اما به نظر شما، تلفن هوشمند G4 تا چه حدی موفق خواهد بود؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال