عکس جدید ZTE Nubia Z9، صفحه‌نمایش بدون‌ حاشیه‌ی آن را نشان می‌دهد

ششم ماه می، شرکت چینی ZTE، گوشی‌هوشمند Nubia Z9 را با یک تیزر رسمی معرفی کرد و در این ویدئو بود که صفحه‌نمایش فوق‌العاده کم‌حاشیه‌ی این محصول توجه همگان را به خود جلب کرد. پیشتر، تصویری رندر شده از محصول آینده‌ی شرکت ZTE منتشر شده بود که در آن عکس، از صفحه‌نمایشی فوق‌العاده کم‌حاشیه یا […]

ششم ماه می، شرکت چینی ZTE، گوشی‌هوشمند Nubia Z9 را با یک تیزر رسمی معرفی کرد و در این ویدئو بود که صفحه‌نمایش فوق‌العاده کم‌حاشیه‌ی این محصول توجه همگان را به خود جلب کرد.

پیشتر، تصویری رندر شده از محصول آینده‌ی شرکت ZTE منتشر شده بود که در آن عکس، از صفحه‌نمایشی فوق‌العاده کم‌حاشیه یا تقریبا بدون حاشیه! با لبه‌های خمیده بهره می‌برد که سبب شده بود این محصول شباهت زیادی به Galaxy S6 edge داشته باشد. حالا تصویری جدید از این گوشی‌هوشمند منتشر شده که این موضوع را تایید می‌کند! در بخش بالایی این گوشی نیز از شیشه‌ی 2.5D استفاده شده تا Nubia Z9 چیزی از محصولات شرکت‌های دیگر کمتر نداشته باشد.

تا جایی که ما اطلاع داریم، پرچم‌دار جدید ZTE از صفحه‌نمایشی QHD یا 2K، چیپ Snapdragon 810، دوربین پشتی 21 مگاپیکسلی و 3 گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار سنسور اثرانگشت بهره می‌برد و می‌تواند رقیبی جدی برای پرچم‌داران سایر شرکت‌ها باشد.

اما آیا واقعا این گوشی‌هوشمند با قدرت بسیار بالا و قیمت احتمالا ارزان‌تر، می‌تواند در برابر شرکت‌های دیگری همچون سامسونگ، اپل، ال‌جی و … به عنوان خطری جدی تلقی شود؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال