ده برنامه برتر SMS در اندروید

بدون شک هنوز هم SMS محبوب ترین راه ارتباط شما با دوستانتان می باشد و برنامه هایی نظیر واتزاپ، وایبر و … نتوانسته اند این راه ارتباطی را قطع کنند. برنامه های مختلفی برای سیستم عامل اندروید وجود دارد که ما از بین این برنامه ها ده برنامه ی برتر SMS در این سیستم عامل محبوب […]

بدون شک هنوز هم SMS محبوب ترین راه ارتباط شما با دوستانتان می باشد و برنامه هایی نظیر واتزاپ، وایبر و … نتوانسته اند این راه ارتباطی را قطع کنند. برنامه های مختلفی برای سیستم عامل اندروید وجود دارد که ما از بین این برنامه ها ده برنامه ی برتر SMS در این سیستم عامل محبوب را برای شما انتخاب کرده ایم. بدون هر گونه صحبت اضافه به معرفی این برنامه ها و قابلیت های آن ها می پردازیم.

SMS Texting From Tablet & Sync-1

SMS-tablet-and-sync

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که با تبلت و گوشی های هوشمند زیادی سر و کار دارید و مشکل نداشتن اس ام اس های قبلی را احساس می کنید، این برنامه می تواند با یک همگام سازی بسیار عالی اس ام اس های گوشی شما را در تبلت و بالعکس به نمایش در بیاورد. از دیگر قابلیت های این برنامه قابلیت بک آپ گرفتن و بازگرداندن مسیج های پاک شده می باشد.

Mighty Text-2

Mighty-Text

این برنامه هم دقیقا شبیه به برنامه ی بالا می باشد. شما میتوانید اس ام اس های دریافتی در تبلت را بر روی گوشی خود مشاهده نمایید و بالعکس. اما تفاوت این برنامه با برنامه ی بالا چیست؟

این برنامه به شما این اجازه را می دهد که بر روی کامپیوتر شخصی خود نیز اس ام اس بفرستید و با تلبت و گوشی خود همگام سازی انجام دهید. به نظر ایده ی جالبی می رسد! علاوه بر این، نسخه ی کامپیوتر این برنامه نوتیفیکیشن های گوشی را نیز به شما نشان می دهد تا از بقیه ی رخداد ها نیز عقب نمانید.

Smitten SMS-3

Smitten-SMS

 

 

این اپلیکیشن را با داشتن رابط کاربری شبیه به برنامه ی Hangouts و شخصی سازی های فراوان، می توان جز بهترین برنامه در زمینه ی فرستادن اس ام اس دانست. هنگامی که شما یک اس ام اس را دریافت می کنید این برنامه هر از چند وقت یک بار به شما یادآوردی می کند تا  اس ام اس نخوانده نداشته باشید.

 

Hello SMS-4

Hello-SMS

 

 

Hello SMS با داشتن ویژگی هایی نظیر باز کردن تب برای هر اس ام اس و اس ام اس گروهی، برنامه ای نسبتا خلاق به نظر می رسد. به نظر می رسد سریع بودن کاربر در برنامه یکی از اهداف Hello SMS بوده است. این برنامه بدون داشتن Inbox عوض کردن مخاطب را بسیار آسان کرده است، پس اگر زیاد پیامک میفرستید، این برنامه را حتما به شما پیشنهاد می کنیم!

GO SMS-5

GO-SMS

 

GO SMS یکی دیگر از برنامه های محبوب می باشد که با داشتن قابلیت شخصی سازی فراوان و تم های فوق العاده زیبا، اس ام اس دادن را برای شما لذت بخش تر می کند. این برنامه حتی کیبورد مخصوص به خود را دارد که البته قابل تعویض نیز است. از دیگر امکانات این برنامه قابلیت اولویت بندی مخاطبان، بلاک کردن اس ام اس ها و داشتن پاپ آپ برای سریع تر دیدن اس ام اس دریافتی می باشد. همچنین اگر اشتراک ویژه ی این برنامه را دریافت کنید، شما می توانید اس ام اس ها را در سرور مخصوص این برنامه بک آپ بگیرید یا اس ام اس ها را در ساعت مخصوصی از قبل تنظیم کرده و بفرستید.

Chomp SMS-6

 

Chopm-SMS

این برنامه هم تا حدودی به برنامه ی قبلی شباهت دارد. داشتن تم های مختلف برای هر مخاطب از ویژگی برتر این برنامه می باشد. شما حتی می توانید در این برنامه تم مخصوص به خود را ساخته و در آن به کار بگیرید. از دیگر ویژگی های این برنامه قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل Pushbullet و Android Wear می باشد.

Evolve SMS-7

 

Evolve-SMS

 

Evolve SMS هم از دیگر برنامه ی محبوب اس ام اس می باشد که با داشتن تم های فراوان قابلیت شخصی سازی بسیار خوبی دارد. این برنامه همچنین از سیستم عامل Android Wear پشتیبانی می کند، پس می توانید با ساعت هوشمند خود همگام سازی داشته باشید. داشتن رابط کاربری زیبا و پاک کردن اتوماتیک پیغام ها از مهمترین قابلیت های این برنامه بوده است. ویژگی منحصر به فرد این برنامه امکان دریافت و فرستادن اس ام اس از طریق کامپیوتر های شخصی می باشد.

Messenger-8

Messenger

 

این برنامه جایگزین اپلیکیشن اصلی گوگل در فروشگاه اندروید می باشد. ویژگی هایی نظیر جستجو در میان پیغام ها، عکس برداری از طریق خود برنامه، بلاک کردن اس ام اس مورد نظر و رنگی کردن پیغام ها از ویژگی های برتر این برنامه می باشد. رابط کاربری این برنامه به تازگی دستخوش تغییراتی شده که به زیباتر کردن آن کمک بسیاری کرده است.

Hangouts-9

 

Hangouts

 

Hangouts فقط برای اس ام اس طراحی نشده. بلکه این برنامه یک برنامه ی پیغام رسان همه کاره است. شما می توانید این برنامه را به عنوان برنامه ی اصلی اس ام اس خود گذاشته و از ویژگی هایی نظیر چت گروهی، پشتیبانی از Android Wear و فرستادن عکس و فایل های ویدیویی آن استفاده کنید. رابط کاربری برنامه قابل قبول بوده و برای هر مخاطب یک صفحه جدید باز می شود.

Textra SMS-10

Textra

 

این برنامه که به تازگی از دیگر برنامه های دیگر محبوبیت بیشتری کسب کرده با داشتن رابط کاربری جذاب و قابلیت شخصی سازی و تم های مختلف، آن را به یکی از محبوب ترین برنامه های اس ام اس تبدیل کرده است. بهترین استفاده از این برنامه را می شود در اندروید لالی پاپ دید، زیرا نوتیفیکیشن های این برنامه در اندروید 5 بسیار دیدنی می باشد. از ویژگی های این برنامه می توان به قابلیت تاخیر در ارسال اس ام اس، زمان بندی آن و استفاده از برنامه به عنوان دوربین اشاره کرد. داشتن پاپ آپ برای جواب دادن سریع تر به اس ام اس ها و همچنین بلاک کردن مخاطب خاص از دیگر ویژگی های این برنامه ی محبوب می باشد.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال