راه حل مشکل سایه بنفش گوشی نوکیا لومیا 930

ویندوزفون 8.1 روی گوشی جدید نوکیا لومیا 930 مشکلی دارد که به گفته افرادی که اخیرا این مدل لومیا را خریداری کرده اند، صفحه نمایش آن رنگ ها را بنفش نشان می دهد. اما برای این مشکل، راه حلی نیز وجود دارد. زیرا این مورد چیزی فراتر از مسئله کالیبراسیون نیست و شما می توانید […]

ویندوزفون 8.1 روی گوشی جدید نوکیا لومیا 930 مشکلی دارد که به گفته افرادی که اخیرا این مدل لومیا را خریداری کرده اند، صفحه نمایش آن رنگ ها را بنفش نشان می دهد. اما برای این مشکل، راه حلی نیز وجود دارد. زیرا این مورد چیزی فراتر از مسئله کالیبراسیون نیست و شما می توانید خودتان این مشکل را رفع کنید. تنها کاری که باید انجام دهید، طی مراحل زیر است:

به قسمت تنظیمات گوشی خود رفته، سپس گزینه Display را انتخاب کنید و از قسمت Adjust Color Profile، نوار رنگ را به سمت سبز حرکت دهید. به همین راحتی مشکل شما حل خواهد شد.

با این حال مایکروسافت هنوز هم نگران این مشکل بوده و گفته می شود برخی از نمونه های آزمایشی را از فروشگاه نروژ (فروشگاه اخیری که این گوشی در آن راه اندازی شده) جهت بررسی بیشتر جمع ءوری کرده است. با توجه به گفته برخی از خریداران، زمانی که میزان روشنایی به صورت اتوماتیک تغییر پیدا می کند، یا زمانی که روشنایی آن در پایین ترین حد تنظیم شده باشد، رنگ خاکستری به رنگ بنفش تیره تبدیل می شود.

پیغام مایکروسافت در خصوص این موضوع به شرح زیر است:

“دستگاه های مایکروسافت به طور جدی مسائل مربوط به کیفیت را در محصولات خود در نظر می گیرند. به منظور رسیدگی به مشکلات احتمالی صفحه نمایش گوشی لومیا 930، ما برخی از نمونه های آزمایشی را از فروشگاه نروژ دریافت کرده ایم تا بررسی های بیشتری در واحد R/D واقع در فنلاند انجام گیرد.”

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال