هوآوی Honor 6 Plus ماه آینده عرضه خواهد شد

هوآوی هانر 6 ایکس که این ماه برای فروش در چین مجوز گرفت اکنون قرار است با نام هانر 6 پلاس فروخته شود. فارغ از نامی که هوآوی برای این دستگاه انتخاب کرده است به احتمال زیاد شاهد معرفی این تلفن هوشمند در 16 دسامبر خواهیم بود که قیمتی حدود 536 دلار خواهد داشت. این […]

هوآوی هانر 6 ایکس که این ماه برای فروش در چین مجوز گرفت اکنون قرار است با نام هانر 6 پلاس فروخته شود. فارغ از نامی که هوآوی برای این دستگاه انتخاب کرده است به احتمال زیاد شاهد معرفی این تلفن هوشمند در 16 دسامبر خواهیم بود که قیمتی حدود 536 دلار خواهد داشت. این تلفن هوشمند انقلابی در قیمت های اقتصادی برند هوآوی خواهد داشت.

معمولا در چین تلفن های هوشمند ارزان ویژگی های خوبی نیز دارند، بنابراین نمی توان انتظار داشت ویژگی های فوق العاده ای در هانر 6 پلاس ببینیم. اگر شایعات این قیمت گذاری صحیح باشد هوآوی می خواهد بازار تلفن های هوشمند رده بالا را هدف بگیرد.

انتظار می رود این تلفن هوشمند پردازنده ی بومی شرکت Kirin 925 را با 8 هسته با کلاک 1.8 گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی Mali-T628 را به همراه داشته باشد. بنچ مارک ها نشان می دهند رزلوشن صفحه نمایش این تلفن هوشمند 1,800×1,080 خواهد بود. دوربین این تلفن هوشمند و حافظه ی رم آن منحصر به فرد خواهد بود.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال