هوآوی جانشین P10 را در مراسم MWC 2018 معرفی می‌کند

امسال شرکت هوآوی تصمیم گرفت تا پرچمدار جدید خود را در کنگره جهانی موبایل 2017 رونمایی کند. این شرکت چینی در چندسال اخیر پرچمداران خود را در مراسمات و کنگره‌های مستقل در ماه آپریل رونمایی می‌نمود اما مشخص شد که سری P 2017 هوآوی در ماه آپریل رونمایی نخواهد شد. در حقیقت، این شرکت درنظر […]

امسال شرکت هوآوی تصمیم گرفت تا پرچمدار جدید خود را در کنگره جهانی موبایل 2017 رونمایی کند. این شرکت چینی در چندسال اخیر پرچمداران خود را در مراسمات و کنگره‌های مستقل در ماه آپریل رونمایی می‌نمود اما مشخص شد که سری P 2017 هوآوی در ماه آپریل رونمایی نخواهد شد. در حقیقت، این شرکت درنظر دارد تا جانشین مدل P10 خود را همانند امسال، در مراسم MWC عرضه و رونمایی کند.

بنابراین انتظار می‌رود هوآوی P11 به صورت رسمی در کنگره جهانی گوشی‌های همراه در سال 2018 رونمایی شود یا در غیر این صورت نیز بار دیگر در یکشنبه پیش از شروع کنگره رونمایی از آن انجام خواهد شد. این اطلاعات نقل قولی است از نایب رئیس خط تولید شرکت هوآوی بنابراین می‌توان آن را تقریبا موثق دانست.

او همچنین اظهار داشته که استفاده از کنگره جهانی گوشی‌های همراه برای P10 و رونمایی از جانشین آن همانند راهی است که این شرکت را قادر می‌سازد تا دستگاه‌ها و اسمارت‌فون‌های جدید خود را پیش از عیدپاک در اروپا عرضه نماید. این درحالی است که تاریخ عیدپاک هرساله دچار تغییرات می‌شود اما معمولا تاریخ آن به بعد از آپریل موکول نخواهد شد. بنابراین اگر شرکت هوآوی از سری  P گوشی‌های خود در این ماه رونمایی کند فروش آن پیش از تعطیلات عید دشوار خواهد بود.

احتمالا P10 گل سرسبد کنگره جهانی گوشی های همراه در این سال خواهد بود چراکه یکی از معدود گوشی‌های هوشمند رده بالایی است که در بارسلونا رونمایی شده است.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال