آخرین تصاویر منتشر شده از پرچمدار انقلابی بعدی ال جی؛ G3

آیا تا کنون کنجکاو شده اید تا از میان تصاویر مبهمی که از G3 منتشر شده است، کدام یک به حقیقت نزدیک تر است؟ امروز اولین تصاویر رسمی از این گوشی هوشمند انقلابی منتشر شدند و به تمام شایعات پایان دادند، شایعاتی که اشاره می کردند بدنه ی این گوشی از فلز رنگ شده است […]

آیا تا کنون کنجکاو شده اید تا از میان تصاویر مبهمی که از G3 منتشر شده است، کدام یک به حقیقت نزدیک تر است؟ امروز اولین تصاویر رسمی از این گوشی هوشمند انقلابی منتشر شدند و به تمام شایعات پایان دادند، شایعاتی که اشاره می کردند بدنه ی این گوشی از فلز رنگ شده است اما امروز مشخص شد این تلفن هوشمند مانند تمامی گوشی های هوشمند لوکس در سه رنگ خاکستری، نقره ای و طلایی عرضه خواهد شد، اما هنوز شیاعاتی مبنی بر ساخته شدن بدنه ی این گوشی از پلی کربنات وجود دارد.

انتظار می رود این تلفن هوشمند در 27 مارس رونمایی رسمی شود و همچنین این تلفن هوشمند اولین محصول سازندگان بزرگ دنیای الکترونیک باشد که به صفحه نمایش Quad HD مجهز است. همچنین احتمالا شاهد استفاده ی پردازنده Snapdragon 805 با حافظه ی رم 3 گیگابایت و دوربین 13 مگاپیکسلی با فلش دوگانه در آن باشیم.

بنا بر رندرهای منتشر شده ال جی G3 طراحی صفحه نمایش و کلید ها تغییر کرده و شباهتی بین G2 و G3 مشاهده نخواهیم کرد. به احتمال زیاد تا روز معرفی رسمی شایعات دیگری درباره این پرچمدار خواهیم شنید.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال