آپدیت BBM بتا راه جدید افزودن مخاطب را برای کاربران بلک بری 10 به ارمغان می آورد

همزمان با باز شدن BlackBerry Messenger برای آندروید و iOS (و بزودی کاربران ویندوزفون)، براحتی فراموش میکنیم که این برنامه پیام رسانی تنها برای کاربران بلک بری طراحی شده بود. بنابراین شاید عجیب به نظر برسد اگر بگوییم آپدیت بتا BBM برای کاربران بلک بری 10 در دسترس قرار گرفته است! تغییری در روش افزودن مخاطب ایجاد شده که به نظر […]

همزمان با باز شدن BlackBerry Messenger برای آندروید و iOS (و بزودی کاربران ویندوزفون)، براحتی فراموش میکنیم که این برنامه پیام رسانی تنها برای کاربران بلک بری طراحی شده بود. بنابراین شاید عجیب به نظر برسد اگر بگوییم آپدیت بتا BBM برای کاربران بلک بری 10 در دسترس قرار گرفته است!

تغییری در روش افزودن مخاطب ایجاد شده که به نظر می رسد عمده ترین تغییر موجود در این آپدیت باشد.

کاربران بلک بری 10 از طریق گزینه جدید “Add Contact” در BBM می توانند از لیست اسامی پیشنهاد شده مخاطب های مورد نظر خود را به لیست BBM اضافه کنند. یا می توانند یک دعوت نامه به آدرس ایمیل مخاطب موجود در BBM ارسال کنند. به هر حال مواردی برای مطرح کردن وجود دارد. به یاد داشته باشید که آپدیت نسخه بتا BBM منجر به حذف چت های قبلی شما خواهد شد.

در نهایت، در حالی که شما ممکن است همه ی انواع بلک بری پسپورت را دیده باشید، به نظر می رسد که این اپلیکیشن روی بلک بری کلاسیک توسط شرکت تست شده است. این گوشی که با عنوان بلک بری Q20 شناخته می شود، شبیه به نسخه بزرگتر بلک بری Q10 است که ویژگی صفحه کلید فیزیکی بلک بری QWERTY را داراست.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال