آی فون های 4.7 و 5.5 اینچی تا سپتامبر امسال از راه می رسند!

شایعاتی مبنی بر طراحی نسل جدید آیفون ها به گوش می رسد. برخی از این شایعات عرضه آیفون 6 در سپتامبر را عنوان می کنند، درحالی اکثریت عرضه ی این محصول را تا پایان سال حدس می زنند. اما بر پایه اصول تمامی محصولات iOS در سپتامبر یا اکتبر عرضه می گردند. اخیرا Nikkei اعلام […]

شایعاتی مبنی بر طراحی نسل جدید آیفون ها به گوش می رسد. برخی از این شایعات عرضه آیفون 6 در سپتامبر را عنوان می کنند، درحالی اکثریت عرضه ی این محصول را تا پایان سال حدس می زنند. اما بر پایه اصول تمامی محصولات iOS در سپتامبر یا اکتبر عرضه می گردند.

اخیرا Nikkei اعلام کرده است که تولید کنندگان، تولید فینگرپرینت و پنل های ال سی دی نسل جدید آیفون ها را آغاز کرده اند و نکته ی جالب این اظهارات تنها عرضه ی آیفون جدید 4.7 اینچی قبل از سپتامبر امسال نیست، بلکه این موسسه اعلام کرده است iPhablet های 5.5 اینچی نیز تا قبل از این تاریخ به مرحله عرضه خواهند رسید.

نگرانی ها نیز مبنی بر عدم عرضه ی iPhablet  تا پایان امسال نیز وجود دارد. برخی معتقدند شرکت اپل تمرکز خود را بر تولید iWatch خواهد گذاشت و توجهی به تولید نسل جدید iPad و iPhablet تا پایان امسال، نخواهد داشت.

البته زمان زیادی تا سپتامبر باقی مانده است و قطعا تا این تاریخ شایعات بیشتری به گوش خواهد رسید.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال