اطلاعاتی جدید از LG G4 منتشر شد

این روز‌ها همه‌ی ما سرگرم دو پرچمدار جدید شرکت‌های سامسونگ و اچ تی سی بودیم و کسی توجه‌ زیادی به پرچمدار جدید LG G4 نداشت. LG G4 با آمدن خود تاج پادشاهی را از G3 دریافت می‌کند و با توجه به بقیه‌ی رقیبان باید حرفی را برای گفتن داشته باشد.

این روز‌ها همه‌ی ما سرگرم دو پرچمدار جدید شرکت‌های سامسونگ و اچ‌تی‌سی بودیم و کمتر کسی به پرچمدار جدید LG G4 توجه داشت. LG G4 با آمدن خود تاج پادشاهی را از G3 دریافت می‌کند و با توجه به بقیه‌ی رقبا، باید حرفی را برای گفتن داشته باشد.

Cho Juno رئیس مرکزی بخش موبایل شرکت ال جی در جدیدترین مصاحبه‌ی خود، اطلاعات جدیدی را از LG G4 در اختیار ما گذاشته است. به گفته‌ی Cho Juno ال جی در جدیدترین پرچمدار خود از جنس فلز برای قاب گوشی خود استفاده می‌کند و این بدان معناست که دیگر باید از جنس پلاستیکی در پرچمداران ال‌جی خداحافظی کرده و این کمپانی‌ هم همانند بقیه‌ی کمپانی‌ها از بدنه‌ی فلزی در گوشی خود استفاده خواهدکرد. تغییر اساسی دیگر پرچمدار آینده‌ی ال‌جی، قرار دادن چیپست مخصوص خود شرکت به جای چیپست‌های Qualcomm می‌باشد تا وابستگی شرکت به این چیپست‌ها کمتر شود.

طرحی فرضی از LG G4

او همچنین بیان کرده که LG G4 بعد از معرفی LG UX 4  (جدیدترین رابط کاربری ال جی) رونمایی می‌شود.

به نظر من بهترین کار ممکن این است تا بعد از معرفی رابط کاربری ال‌جی، LG G4 را به طور رسمی معرفی کنیم تا همه چیز طبق برنامه پیش برود.

او همچنین از جدیدترین پرچمدار سامسونگ تعریف کرده و امیدوار است G4 بتواند با آن رقابت کند:

من فکر می‌کنم سامسونگ عملکرد خیلی خوبی را در اس6 نشان داده و این گوشی قدرت سخت افزاری فوق العاده‌ای دارد. من مطمئن هستم که ال‌جی هم می‌تواند گوشی در حد و اندازه‌های گلکسی اس 6 بسازد. ما زحمات زیادی را برای پرچمدار آینده‌ی خود انجام دادیم و هدف ما این است تا پایان سال 2015 به سومین شرکت پرفروش در گوشی‌های هوشمند برسیم.

به نظر شما LG G4 می‌تواند همانند پرچمداران قبلی خود موفق ظاهر شود؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال