ال‌جی در رویداد MWC از چهار گوشی هوشمند “میان رده‌ی” جدید رونمایی خواهد کرد

ال‌جی امروز رسما اعلام کرد که در رویداد MWC 2015 از چهار گوشی هوشمند “میان رده” و باکیفیت خود رونمایی خواهد کرد. این چهار گوشی که مشخصات آن‌ها رونمایی شده …..

همانطور که می‌دانید طی هفته‌ی گذشته ال‌جی رسما اعلام کرد که در رویداد MWC 2015 از ساعت مچی هوشمند جدید خود با نام Urban Watch رونمایی خواهد کرد و حال این کمپانی با خبر معرفی رسمی چهار گوشی هوشمند جدید “میان رده” در این رویداد مجددا منجر به غافلگیر شدن همگی شده است. این چهار گوشی هوشمند از پرچمداران ال‌جی به شمار نمی‌روند اما محصولاتی “میان رده” و با قیمت‌های مناسب خواهند بود که طراحی فوق‌العاده‌ای را به همراه دارند. ال‌جی اعلام کرده که این چهار گوشی هوشمند با نام اختصاصی LG Magma، LG Spirit، LG Leon و LG Joy عرضه خواهند شد. هر چهار محصول نامبرد شده در دو نسخه‌ی مختلف با قابلیت اتصال 3G و 4G عرضه می‌شوند.

گوشی هوشمند LG Magma از نظر ابعاد صفحه نمایش بزرگ‌ترین محصول در بین این چهار محصولات به شمار می‌رود. این گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح تصویر اچ‌دی است که تراکم پیکسلی معادل با 294 پیکسل در هر اینچ را به همراه دارد. رم به کار گرفته شده در نسخه‌ی با قابلیت 4G این محصول رمی 1 گیگابایتی بوده و تراشه‌ی سیستمی آن متشکل از چهار هسته‌ی پردازنده با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز است. نسخه‌ی با قابلیت 3G آن هم از تراشه‌ی سیستمی چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز بهره‌مند خواهد بود. هر دو مدل گوشی LG Magma، 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی را به همراه دارند. سنسور دوربین اصلی نسخه‌ی با قابلیت 4G این گوشی سنسوری 8 مگاپیکسلی و نسخه‌ی با قابلیت 3G آن سنسوری 5 مگاپیکسلی است و باتری LG Magma ظرفیتی 2540 میلی آمپر ساعتی را به همراه دارد. همچنین سیستم عامل پیش‌فرض نصب شده بر روی آن اندروید 5.0 آب نبات چوبی است. ابعاد کلی آن هم 139.7*69.9*10.2 میلیمتر خواهد بود.

گوشی بعدی که ال‌جی رسما به آن اشاره داشته گوشی LG Spirit است که مجهز به صفحه نمایشی 4.7 اینچی با وضوح تصویر اچ‌دی خواهد بود و تراکم پیکسلی برابر با 312 پیکسل در هر اینچ را به همراه خواهد داشت. رم این گوشی دقیقا مانند رم LG Magma ظرفیتی 1 گیگابایتی را به همراه دارد و حافظه‌ی داخلی به کار گرفته شده در آن ظرفیت 8 گیگابایتی دارد. نسخه‌ی با قابلیت 4G این محصول به سیستم روی یک چیپی (SoC) چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز تجهیز خواهد بود و نسخه‌ی 3G آن به تراشه‌ی سیستمی چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز تجهیز می‌شود. سنسور دوربین اصلی به کار گرفته شده در نسخه‌ی 4G این گوشی هم مانند گوشی LG Magma سنسوری 8 مگاپیکسلی و سنسور دوربین نسخه‌ی 3G آن سنسوری 5 مگاپیکسلی است. هر دو نسخه‌ی این محصولات به سنسور دوربین جلو یا سلفی 1 مگاپیکسلی تجهیز شده‌اند. باتری آن ظرفیتی 2100 میلی آمپر ساعتی را به همراه دارد و سیستم عامل اندروید 5.0 آب نبات چوبی به طور پیش‌فرض بر روی آن نصب شده است. همچنین ابعاد این گوشی 133.3*66.1*9.9 میلیمتر خواهد بود.

LG1

سومین گوشی که ال‌جی طی رویداد MWC 2015 از آن رونمایی خواهد کرد، گوشی هوشمند LG Leon خواهد بود. این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی 4.5 اینچی و از نوع FWVGA مجهز است که نهایتا تراکم پیکسلی برابر با 220 پیکسل در هر اینچ را به همراه خواهد داشت. شایان ذکر است که صفحه نمایش‌های FWVGA وضوح تصویر 854*480 پیکسلی را به همراه دارند. رم این گوشی هم رمی 1 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی آن با ظرفیت 8 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. سیستم روی یک چیپ استفاده شده در این محصول هم در دو نوع چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز و چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز خواهند بود که به ترتیب در نسخه‌ی با قابلیت اتصال LTE 4G و 3G این محصول به کار گرفته خواهند شد. سنسور دوربین اصلی نسخه‌ی 4G گوشی هوشمند LG Leon سنسوری 8 مگاپیکسلی و سنسور دوربین اصلی به کار گرفته شده در نسخه‌ی 3G آن سنسوری 5 مگاپیکسلی است. باتری به نسبت کم ظرفیت‌تر 1900 میلی آمپر ساعتی نیز برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده و ابعاد آن برابر با 129.9*64.9*10.9 میلیمتر خواهد بود.

اما چهارمین گوشی هوشمندی که ال‌جی رسما بدان اشاره داشته با نام LG Joy معرفی شده است. این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی 4 اینچی و از نوع WVGA تجهیز شده که با وضوح تصویر 768*480 پیکسلی خود، تراکمی معادل با 233 پیکسل در هر اینچ را برای این محصول به همراه خواهد داشت. نسخه‌ی با قابلیت اتصال 3G این گوشی رمی 512 مگابایتی را دارد و نسخه‌ی با قابلیت اتصال 4G آن به رمی 1 گیگابایتی تجهیز خواهد شد. همچنین حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته شده برای هر یک از نسخه‌های این محصول نیز متفاوت هستند. حافظه‌ی داخلی نسخه‌ی 3G آن ظرفیت 4 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی نسخه‌ی 4G آن ظرفیت 8 گیگابایتی را به همراه خواهد داشت. همچنین نسخه‌ی 4G گوشی LG Joy به سیستم روی یک چیپی چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز تجهیز می‌شود، این موضوع در حالیست که نسخه‌ی با قابلیت اتصال 3G آن به سیستم روی یک چیپی دو هسته‌ای با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز تجهیز خواهد شد. سنسور دوربین اصلی به کار گرفته شده در هر دو نسخه‌ی این گوشی سنسوری 5 مگاپیکسلی بوده و همچنین سنسور دوربین سلفی آن سنسوری از نوع VGA خواهد بود. باتری LG Joy ظرفیت 1900 میلی آمپر ساعتی را به همراه دارد و نسخه‌ی 4G آن به سیستم عامل اندروید آب نبات چوبی تجهیز شده، اما در سمت مقابل نسخه‌ی با قابلیت اتصال 3G آن بنا به دلایل خاصی به سیستم عامل اندرود 4.4 کیت‌کت تجهیز خواهد شد. همچنین ابعاد کلی این محصول برابر با 122.7*64*11.9 میلیمتر است. متاسفانه هنوز هیچگونه اطلاعات دقیقی در رابطه با قیمت و زمان عرضه‌ی رسمی این چهار گوشی هوشمند ارائه نشده اما مطمئنا در رویداد MWC 2015 اطلاعات تکمیلی مربوط به این چهار محصول از سوی ال‌جی ارائه خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال