ال جی از تلفن هوشمند جدید و تاشوی خود با نام Ice Cream Smart رونمایی کرد!

به تازگی ال جی تلفن هوشمند جدیدی را معرفی کرده است که طراحی آن همچون تلفن های هوشمند دهه ی قبلی بوده و تاشو می باشد اما یک فرق عمده بین این تلفن هوشمند و تلفن های قدیمی وجود دارد و آن، این است که این تلفن، هوشمند می باشد! این تلفن هوشمند بسیار شبیه […]

به تازگی ال جی تلفن هوشمند جدیدی را معرفی کرده است که طراحی آن همچون تلفن های هوشمند دهه ی قبلی بوده و تاشو می باشد اما یک فرق عمده بین این تلفن هوشمند و تلفن های قدیمی وجود دارد و آن، این است که این تلفن، هوشمند می باشد!

این تلفن هوشمند بسیار شبیه به تلفن هوشمند LG Wine Smart می باشد که ماه سپتامبر عرضه شد و همچون آن، یک دکمه مخصوص برای نرم افزار ارتباطی Kakao بر روی این تلفن هوشمند تعبیه شده است که با فشردن آن می توانید مستقیما وارد این نرم افزار و بخش گفتگوی صوتی شوید. همچنین با این نرم افزار قادر خواهید بود تا فایل های چندرسانه ای خود را به اشتراک بگذارید و یا حتی با کاربران نسخه ی PC و MAC از این نرم افزار گفتگو کنید.

تلفن هوشمند Ice Cream Smart دکمه های فیزیکی تلفن های قدیمی را بر روی خود دارد اما برای کسانی که می خواهند از صفحه ی نمایش لمسی نیز استفاده کنند، این امکان فراهم شده است. موضوع جالب دیگر که در این میان می توان به آن اشاره کرد، این است که کاربران می توانند همانند تلفن های هوشمند بازار، نرم افزار های در حال اجرا در بخش پس زمینه قرار دهند و یا به عبارتی از قابلیت Multi Tasking استفاده کنند.

تلفن هوشمند تاشوی Ice Cream Smart قرار است در رنگ بندی های متفاونی روانه ی بازار شود اما هنوز زمان عرضه ی آن، مشخص نشده است. همچنین، به نظر می رسد این تلفن هوشمند تنها در کشور کره ی جنوبی و با قیمت بالای 185 یورو عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد یک تلفن هوشمند تاشو با دکمه های فیزیکی و صفحه ی نمایش لمسی چیست؟!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال