ال جی رکورد زده است؛ فروش 16.8 میلیون دستگاه تلفن هوشمند در سه ماه

در حالی که سامسونگ برای افزایش سهم خود در بازار تلاش می کند و اپل به بازار تلفن های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ وارد شده است، به نظر می رسد ال جی عملکرد بهتری داشته و راه درستی را انتخاب کرده است. ال جی به تازگی آمار فروش خود را در سه ماهه چهارم […]

در حالی که سامسونگ برای افزایش سهم خود در بازار تلاش می کند و اپل به بازار تلفن های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ وارد شده است، به نظر می رسد ال جی عملکرد بهتری داشته و راه درستی را انتخاب کرده است. ال جی به تازگی آمار فروش خود را در سه ماهه چهارم اعلام کرده است. در این بازه زمانی ال جی موفق شده 16.8 میلیون تلفن همراه بفروشد و از این فروش سود 450 میلیون دلاری به کسب کند. این سه ماهه که بهترین سه ماهه ال جی در پنج سال گذشته به شمار می رود یک رشد دو برابری را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می دهد.

به نظر می رسد آخرین پرچمدار ال جی یعنی G3 موفق شد سود قابل قبولی را ازآن این شرکت کره ای کند. اگرچه در کنار فروش خوب تلفن همراه، ال جی فروش قابل قبولی را در زمینه لوازم خانگی نسبت به سال گذشته تجربه نکرده و در این مورد افت داشته است. بخصوص در زمینه فروش سیستم های تهویه هوا ال جی، 2.44 میلیون دلار ضرر کرده است. آنها معتقدند شرایط آب و هوایی متفاوتی که امسال در کره وجود داشته باعث کاهش فروش سیستم های تهویه هوا شده است. اما در زمینه تلویزیون و لوازم صوتی اوضاع کمی بهتر بوده و میزان سود حاصل از فروش نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته 5 درصد رشد داشته است.

ال جی انتظار دارد نمایشگرهای 4K در پایان سال جاری مورد توجه بازارهای جهانی قرار بگیرد و در امید وار است این محصولات سود قابل توجهی را برای شرکت کسب کنند.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال