اولین ساعت هوشمند ایسوس در راه است

ایسوس احتمال دارد اولین ساعت هوشمند خود را با سیستم عامل اندروید ویئر در ماه آینده معرفی کند. منابع آگاه خبری شرکت اعلام کرده اند که ایسوس احتمال دارد درمراسم IFA امسال به بازار ساعت های هوشمند وارد شود. ایسوس در کنار شرکت های سامسونگ، ال جی، موتورولا و اچ تی سی، جزو اولین شرکای […]

ایسوس احتمال دارد اولین ساعت هوشمند خود را با سیستم عامل اندروید ویئر در ماه آینده معرفی کند. منابع آگاه خبری شرکت اعلام کرده اند که ایسوس احتمال دارد درمراسم IFA امسال به بازار ساعت های هوشمند وارد شود.

ایسوس در کنار شرکت های سامسونگ، ال جی، موتورولا و اچ تی سی، جزو اولین شرکای گوگل در پروژه اندروید ویئر است. این شرکت معتقد است ساعت های هوشمندش از دیگر محصولات مشابه ظاهری بهتر و همچنین قیمت مناسب تری خواهد داشت. برخی شایعات حاکی از آن است که ساعت هوشمند ایسوس قیمتی در حدود ۹۹ تا ۱۴۹ دلار خواهد داشت. در حالی که قیمت ساعت های هوشمند شرکت های ال جی و سامسونگ با ۱۹۹ دلار آغاز می شوند.

با وجود اینکه مدیر عامل ایسوس با اعتماد به نفس در رابطه با ساعت هوشمند این شرکت صحبت می کند، باور دارد که گجت های پوشیدنی هنوز میان مردم محبوب نشده اند. او در این رابطه گفت:

ما در حال یک رویا پردازی بزرگ برای آینده گجت های پوشیدنی هستیم، اما باید بدانیم این آرزوها در این سال و حتی اواسط سال آینده هم دست یافتنی نیستند. چرا که بازارهنوز به اینگونه محصولات را نیاز ندارد.

در کنار ایسوس، موتورولا خود را آماده عرضه یMoto 360 می کند و اگر شایعات حقیقت داشته باشد به زودی اولین ساعت هوشمند شرکت اچ تی سی را خواهیم دید.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال