اپراتور T-Mobile آماده ی عرضه ی تبلت آلکاتل با نام Onetouch Pop 7 می باشد

از این پس کاربران سرویس MetroPCS می توانند از تبلت های پیش پرداخت شده ی جدیدی که T-Mobile به فروشگاه های خود اضافه کرده است بهره مند شوند. مدیر عامل T-Mobile همراه با عرضه ی این تبلت ها اعلام کرده است که قصد دارند تا بازار تبلت های پیش پرداخت شده را دوباره رونق دهند. […]

از این پس کاربران سرویس MetroPCS می توانند از تبلت های پیش پرداخت شده ی جدیدی که T-Mobile به فروشگاه های خود اضافه کرده است بهره مند شوند. مدیر عامل T-Mobile همراه با عرضه ی این تبلت ها اعلام کرده است که قصد دارند تا بازار تبلت های پیش پرداخت شده را دوباره رونق دهند.

هیچ موضوعی خاصی در رابطه با تبلت Onetouch Pop 7 شرکت آلکاتل وجود ندارد و شاید تنها نکته، قیمت آن باشد که برابر با 149 دلار آمریکا می باشد که کاربران می توانند آن را از فروشگاه های MetroPCS با اقساط 10 تا 30 دلار در ماه خریداری کنند و از پهنای باند 1 گیگابایت تا 5 گیگابایت در ماه و اینترنت همراه 4G بهره مند شوند.

مشخصات فنی این تبلت، یک وسیله ی مناسب و خوش قیمت را نوید می دهد. اندازه ی صفحه ی نمایش این تبلت برابر با 7 اینچ می باشد و وضوح تصویر آن 1024×600 پیکسل است. پردازنده ی 2 هسته ای MT8312 شرکت مدیاتک با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، اندروید 4.2، 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه ی داخلی، از دیگر ویژگی های این تبلت به حساب می آیند. ظرفیت باتری تبلت Onetouch Pop 7 برابر با 3240 میلی آمپر ساعت، بلوتوث 4.0 و دوربین پشتی 2 مگاپیکسل نیز از دیگر امکاناتی است که این تبلت در اختیار کاربران قرار می دهد.

Alcatel Onetouch Pop 7 برای اولین بار در ژانویه ی سال جاری معرفی و عرضه شد و حالا آماده ی عرضه در فروشگاه های MetroPCS می باشد.

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال