اپلیکیشن فیتنس گوگل بالاخره منتشر شد

چند ماه بعد از عرضه ی Google Fit SDK که توسعه دهندگان می توانستند از آن برای طراحی اپلیکیشن فینس خود استفاده کنند امروز گوگل رسما اپلیکیشن فیتنس خودش، Fit را عرضه کرد. این اپلیکیشن که بر روی گوگل پلی در دسترس است به شما امکان می دهد برای سلامتی و ورزش خود اهدافی را تعیین […]

چند ماه بعد از عرضه ی Google Fit SDK که توسعه دهندگان می توانستند از آن برای طراحی اپلیکیشن فینس خود استفاده کنند امروز گوگل رسما اپلیکیشن فیتنس خودش، Fit را عرضه کرد.

این اپلیکیشن که بر روی گوگل پلی در دسترس است به شما امکان می دهد برای سلامتی و ورزش خود اهدافی را تعیین کنید و فعالیت هایی همچون راه رفتن، دویدن یا دوچرخه سواری شما را ثبت می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید. سپس تلفن هوشمند یا پوشیدنی هوشمند اندرویدی خود را حمل کنید تا اطلاعات فیتنس شما را جمع آوری کند، این اپلیکیشن می تواند با دستگاه هایی دیگر همچون تبلت یا کامپیوتر شخصی شما ارتباط داشته باشد.

این اپلیکیشن خوب طراحی شده و می تواند تغییری در شیوه ی زندگی کاربر ایجاد کند. شما می توانید این اپلیکیشن را از اینجا دانلود کنید.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال