گوگل‌ پلی‌استور بیش از 11 میلیون دانلود را در سه ماهه اول 2016 تجربه کرده است

گوگل پلی استور دارای بیش از 2 میلیون اپلیکیشن در خود می‎باشد، که منتظر هستند توسط دستگاه اندرویدی شما دانلود شوند. سخت است باور کرد که اندکی بیش از 6 سال قبل، زمانی که این فروشگاه نام اندروید مارکت را بر روی خود داشت، تنها 30 هزار اپلیکیشن در آن برای انتخاب به چشم می‎خورد. […]

گوگل پلی استور دارای بیش از 2 میلیون اپلیکیشن در خود می‎باشد، که منتظر هستند توسط دستگاه اندرویدی شما دانلود شوند. سخت است باور کرد که اندکی بیش از 6 سال قبل، زمانی که این فروشگاه نام اندروید مارکت را بر روی خود داشت، تنها 30 هزار اپلیکیشن در آن برای انتخاب به چشم می‎خورد. واقعا جهش و اوج‎گیری بارزی در ارقام به دست آمده است. اپلیکیشن‎هایی را در نظر بگیرید که حس می‎کنید بدون آن‎ها نمی‎توانید زندگی کنید و آن زمان موجود نبوده‎اند.

صحبت از نصب اپلیکیشن‌‎ها شد، گزارشی که امروز توسط شرکت بهینه‎‎سازی اپ استور Sensor Tower چاپ شده است می‎”وید که در طول سه ماهه‎ی اول امسال از پلی استور به مقدار 11.1 میلیارد بار دانلود شده است. در مقایسه با همین زمان در سال گذشته تعداد دانلودهای صورت گرفته از پلی استور به میزان 6.7 درصد رشد داشت هاست.

تعداد بازی‎های موجود در گوگل پلی استور برابر با 5 برابر با اپلیکیشن‎هایی است که نقش ابزار را دارند. و در سه ماهه‎ی اول میزان رشد بازی‎ها اندک و 1% بوده است. بزرگترین رشد در دانلود اپلیکیشن‎ها در طول سه ماهه‎ی اول مربوط به دسته‎ی اپلیکیشن‎های عکاسی بوده است که به میزان 20% افزایش یافته است. از ماه بهمن تا فروردین، دانلود اپلیکیشن‎های بازی در برابر نصب ابزار نسبت قابل توجه 4 به 1 را داشته است.

طبق داده‎های ارائه شده توسط شرکت Sensor Tower، سه اپلیکیشن برتری که در طول سه ماهه‎ی اول سال از گوگل پلی استور دانلود شده‎اند، اپلیکیشن‎های رسانه‎های اجتماعی بوده است. مسنجر فیسبوک، فیسبوک و اسنپ‎چت به ترتیب رتبه‎های اول، دوم و سوم را در اختیار داشته‎اند. بازی Candy Crush Jelly Saga و اپلیکیشن Pandora رتبه‎های 4 و 5 را به ترتیب به خود اختصاص داده‎اند. سایر اپلیکیشن‎های شناخته شده شامل اینستاگرام (رتبه 7) و واتس‎آپ (رتبه 12) می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال